حالت تاریک
شنبه, 31 شهریور 1403
وزیر کشور:

مشارکت مردم در فرآیند انتخابات بسیار مهم است

مشارکت مردم در فرآیند انتخابات بسیار مهم است

وزیر کشور گفت: رقابت و مشارکت مردم در فرآیند انتخابات امری بسیار مهم است که با حضور گسترده مردم، به امید خدا، تضمین خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» و به تقل از راه دانا، احمد وحیدی وزیر کشور با اشاره به فرآیند انتخابات ریاست جمهوری 1403، اظهار کرد: بسترهای لازم برای برگزاری این انتخابات آماده است، امنیت و سلامت، بحمدالله، در حد بسیار خوبی تامین شده است، همانطور که در انتخابات مجلس هم تامین شد، در این نوبت هم ان‌شاءلله همینطور خواهد بود.

وی افزود: رقابت و مشارکت مردم در فرآیند انتخابات امری بسیار مهم است که با حضور گسترده مردم، به امید خدا، تضمین خواهد شد، برای این منظور، بسترهای لازم برای مشارکت مردم فراهم شده است.

وزیر کشور ادامه داد: کمیسیون بررسی تبلیغات فضای خوبی را در صدا و سیما برای حضور کاندیداها و ارائه برنامه‌هایشان پیش‌بینی کرده است که رئیس سازمان صدا و سیما مفصل در این باره صحبت خواهد کرد.

وحیدی با بیان اینکه برنامه‌های مناسبی طراحی شده که در کمیسیون برنامه‌ریزی و تبلغات تصویب شده‌اند، گفت: این برنامه‌های تبلیغاتی فرصت خوبی برای کاندیداها و داوطلبان است تا خود را معرفی و برنامه‌هایشان را مطرح نمایند تا شناخت خوبی از سوی مردم نسبت به کاندیداها ایجاد شود، که این مسئله به مشارکت بهتر در انتخابات کمک خواهد کرد.

 گفتنی است؛ براساس اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات ریاست جمهوری رسانه ملی، هر نامزد ریاست جمهوری، در برنامه مناظره‌های انتخاباتی؛ فرصت یک‌هزار و 50  دقیقه‌ای برای تبلیغات خواهد داشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از