حالت تاریک
چهارشنبه, 06 تیر 1403
فرماندار شهرستان ملارد:

انتخاب اصلح تداوم مسیر شهید رئیسی است

انتخاب اصلح تداوم مسیر شهید رئیسی است

فرماندار شهرستان ملارد گفت: تداوم مسیر شهید آیت‌الله رئیسی در مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح تراز انقلاب است.

امین اسدی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» بهره‌گیری از ظرفیت نیروی جوان را از ویژگی‌های دولت سیزدهم برشمرد و اظهار کرد: به کارگیری نیروهای جوان در کنار افراد باتجربه اتفاق خوبی بود که در دولت سیزدهم رقم خورد.

وی با اشاره به توجه دولت سیزدهم به دهک‌های پائین جامعه و ارائه خدماتی مانند راه‌اندازی و احیاء واحدهای تولیدی و اجرای قانون رتبه‌بندی فرهنگيان، بیان کرد: مردم ایران اسلامی همواره ثابت کرده‌اند قدردان خادمان خود هستند و این را در تشییع شهید رئیسی و دیگر شهدای خدمت به خوبی نشان دادند.

فرماندار شهرستان ملارد تداوم مسیر شهید آیت‌الله رئیسی را در مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح تراز انقلاب دانست و عنوان کرد: دوستان و دشمنان چشم به نظام جمهوری اسلامی ایران دوخته‌اند و مشارکت حداکثری در انتخابات موجب خوشحالی دوستان و خشم و ناراحتی دشمنان می‌شود.

اسدی خاطرنشان کرد: در دولت شهید رئیسی توجه به اقشار طبقات پائین جامعه و انجام اقدامات زیرساختی و زیربنایی به صورت توأمان در دستور کار قرار داشت و امتداد خدمت صادقانه و بی‌منت در کشور در گرو انتخاب شخصی همسو و در راستای این تفکر است.

وی با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه و بین‌الملل، تأکید کرد: مشارکت حداکثری آحاد مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بدون شک در معادلات جهانی و حل مشکلات داخلی کشور تأثیرگذار و تعیین‌کننده خواهد بود.

فرماندار شهرستان ملارد تصریح کرد: مردم در انتخاب رئیس جمهور باید به اصولی مانند پایبندی به ارزش‌ها، باورها و آرمان‌های نظام و انقلاب توجه داشته و از بین نامزدهای انتخاباتی، فردی با این ویژگی‌ها را به عنوان رئیس جمهور آینده کشور انتخاب کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از