حالت تاریک
یکشنبه, 25 شهریور 1403
فرماندار شهرستان قدس خبر داد:

آبرسانی شهرک صنعتی زاگرس در شهرستان قدس

آبرسانی شهرک صنعتی زاگرس در شهرستان قدس

فرماندار شهرستان قدس از بهره‌برداری فاز نخست آبرسانی شهرک صنعتی زاگرس و گلبرگ در این شهرستان خبر داد.

وحید گلی‌کانی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، ضمن گرامیداشت هفته دولت و با اشاره به دوران پربار ریاست شهید رئیسی و زنده کردن یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: مباحثی که شکل گرفته ماحصل زحمات  سه ساله مسئولان و مدیران در مجموعه مدیریت دولت سیزدهم و شهرداری مقطع نظارت دوره ششم شورا است.

وی بیان کرد: شهرستان قدس وارد یک چرخه زیرساختی و فعالیت‌های عمرانی شده است که با توجه به سنوات گذشته قابل قیاس نیست، مجموعه مدیریتی درحال حاضر تمام تلاشش را برای سازماندهی شهر گذاشته است.

فرماندار شهرستان قدس با اشاره به بزرگداشت هفته دولت خاطرنشان کرد: پروژه‌هایی که در حال حاضر به بهره‌برداری می‌رسد هر کدام جزو اولویت‌های شهر بوده ولی چندین سال است که به دلیل نبود مدیریت درست، افتتاح و بهره‌برداری آن‌ها به تاخیر افتاده است اما خوشبختانه با تلاش مدیران و مسئولان شاهد روند تکمیل این پروژه‌ها هستیم.

گلی‌کانی با اشاره به افتتاح برخی پروژه‌ها در هفته دولت، گفت: یکی از این پروژه‌ها، افتتاح فاز دوم پساب فاضلاب شهرستان است که با توجه به تولید ۴۰۰ لیتر بر ثانیه پساب فاضلاب در شهرستان قدس، سالانه چندین هزار لیتر پساب تولیدشده بدون مدیریت بهینه در چرخه مصرف به هدر می‌رفت و تبدیل به فاضلاب مجدد می‌شد. این پروژه در راستای بهینه‌سازی پساب شهرستان انجام شد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از فاز نخست آبرسانی شهرک صنعتی زاگرس و گلبرگ در شهرستان قدس، تاکید کرد: یکی دیگر از دغدغه‌ها و مشکلات شهروندان موضوع آبرسانی شهرک صنعتی زاگرس و گلبرگ بود که فاز یک این پروژه با اعتبار یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و فاز ۲ شامل احداث شبکه انتقال و انشعابات به طول تقریبی ۱۰ کیلومتر و با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال به اتمام رسید.

فرماندار شهرستان قدس در ادامه با اشاره به کمبود مدرسه و سرانه آموزشی در شهرستان قدس، بیان کرد: از سال ۱۳۷۴ تا کنون در این راستا قدمی برداشته نشده بود و با توجه به افزایش جمعیت شهرستان و نیاز مبرم به مدرسه، با کمک مسئولان یک مدرسه ۱۲ کلاسه به بهره‌برداری رسید.

گلی‌کانی در همین رابطه افزود: این پروژه در فضایی به متراژ یک‌هزار و ۶۰۰ مترمربع در دو طبقه و زیرزمین، با ۱۲ کلاس و امکانات کتابخانه و آزمایشگاه و ... با اعتبار ۴۶ میلیارد تومان و کمتر از سه ماه تکمیل شد و برای خدمت‌رسانی در سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری رسید.

انتهای خبر/

آبرسانی شهرک صنعتی زاگرس در شهرستان قدس

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از