حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار:

در مسیر فتح قله‌ایم

در مسیر فتح قله‌ایم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار ضمن تبریک گرامیداشت هفته دفاع مقدس با تشریح اهداف برنامه‌ریزی شده در هفته جاری گفت: در مسیر فتح قله‌ایم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، فیاض اللهیاری صبح امروز در نشست هفته دفاع مقدس در دفتر فرماندهی اظهار کرد: از اهداف مهم هفته دفاع مقدس، انتقال فرهنگ ایثار، شهادت و فداکاری به جوانان عصر حاضر است. 

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلف با توجه به نیاز شهرستان بیان کرد: برنامه‌ریزی اقدامات، مختص هفته دفاع مقدس نیست و برخی موارد مانند حضور در مدارس و دانشگاه‌ها در طی سال ادامه داشته، ولی در هفته جاری پررنگ‌تر می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار تصریح کرد: برنامه‌هایی توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت، اقشار بسیج و برخی ادارات برنامه‌ریزی شده که به صورت محله‌ای و دانش‌آموزی با هدف معرفی شجاعت و ایثار شهیدان برگزار می‌شود.

اللهیاری تاکید کرد: برنامه‌های شاخص از جمله زنگ مقاومت همزمان با زنگ مهر در مدارس به صورت شهرستانی برگزار می‌شود، پیاده‌روی خانوادگی و برخی مسابقات ورزشی نیز در هفته جاری ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: هماهنگی لازم به منظور اجرای برنامه «آبروی محله» در برخی محلات شهرستان و تجلیل از بانوان شاخص و مادران مدافعان حرم که نقش اساسی در اعزام جوانان و همسران خود به جبهه را داشته‌اند، انجام شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج با اشاره به برگزاری کنگره اجلاسیه شهدای دولت افزود: یادواره شهدای دولت در شهرستان، در راستای ادامه برنامه کنگره با دعوت از پیشکسوتان، خانواده معظم شهدا و مردم با اجرای برنامه‌های خاطره‌گویی و ... برگزار می‌شود.

اللهیاری خاطرنشان کرد: برنامه بزرگ نمایش رزمی به عنوان فتح خون، بازسازی گوشه‌ای از رشادت‌های هشت ساله دفاع مقدس به مدت سه شب در فردوسیه برگزار می‌شود.

وی از برگزاری میقات صالحین در ششم مهرماه خبر داد و افزود: یکی از برنامه‌های ویژه هفته دفاع مقدس برگزاری میقات صالحین در مصلاهای شهرستان از جمله مصلی شهریار با هدف همبستگی و وحدت بانوان و اختتامیه جشنواره هنری، تجسمی، گروه سرود و مسابقات کتابخوانی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهریار بیان کرد: در هفته دفاع مقدس سوله ورزشی صالحین در صبا شهر و یک مرکز مشاوره در شهریار افتتاح می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از