حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
امام جمعه شهر قدس:

حلقه مرکزی مبارزه با امام عصر صهیونیست‌ها هستند

حلقه مرکزی مبارزه با امام عصر صهیونیست‌ها هستند

امام جمعه شهر قدس گفت: امروز روز بیعت با امام عصر(عج) و احساس مسئولیت در مقابل زمینه‌سازی برای ظهور است، در سطح دنیا حلقه مرکزی مبارزه با امام عصر(عج)، صهیونیست‌ها هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام حمزه محمدی در خطبه‌های نمازجمعه ظهر امروز در مصلی ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: ابعاد شخصیتی نبی مکرم اسلام(ص) بسیار عمیق است که تهاجم تبلیغاتی گسترده‌ای برای تخریب شخصیت ایشان انجام دادند اما موفق نشدند و هرچه گذشت ابعاد زندگی پیامبر(ص) بیشتر شناخته شد.

وی گفت: ترویج خوش‌بینی و پرهیز از سوءظن و بدگویی از جمله مهم‌ترین اهداف اخلاقی پیامبر(ص) در جامعه‌ای بود که با جاهلیت مواجه بودند با این وجود ایشان فرهنگ خوبی‌کردن، معرفت و قدردانی را ترویج دادند.

امام‌جمعه شهر قدس افزود: امروز روز بیعت با امام عصر(عج) و احساس مسئولیت در مقابل زمینه‌سازی برای برپایی حکومت امام‌زمان و محیا کردن خود و جامعه برای ظهور است و در سطح دنیا حلقه مرکزی مبارزه با امام عصر(عج)، صهیونیست‌ها هستند.

 حجت‌الاسلام محمدی ادامه داد: اگر کسی می‌خواهد منتظر واقعی باشد، باید در ادای واجبات و فرائض کوتاهی نکند و حیا داشته و از گناه فاصله بگیرد و با شیعیان فقیر دیدار کرده و صبر بالایی داشته باشد و اعمال پسندیده انجام دهد و از خودگذشتگی داشته باشد.

وی با بیان اینکه برخی افراد حرف‌های تفرقه‌افکن زده و وحدت را در جامعه از بین می‌برند، تاکید کرد که باید با طاغوت زمان مبارزه و در جامعه اسلامی با اتحاد زندگی کرد.

امام‌ جمعه شهر قدس با بیان اینکه ایران اسلامی محور مقاومت است، گفت: اسرائیل غده سرطانی است که خیانت‌هایی مانند کودک‌کشی مرتکب شده است که این موضوع در طول تاریخ کم‌نظیر است.

وی ادامه داد که که این رژیم باید از بین برود و سربازان امام زمان(عج) این مانع را باید از میان بردارند که ایران اسلامی و جبهه مقاومت این امر را انجام خواهند داد.

منبع: فارس

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از