حالت تاریک
جمعه, 08 تیر 1403
رئیس دانشگاه پردیس زینبیه استان تهران:

انتخاب اصلح امتداد حرکت شهید خدمت است

انتخاب اصلح امتداد حرکت شهید خدمت است

رئیس دانشگاه پردیس زینبیه استان تهران گفت: با انتخاب فرد اصلح می‌توان در مسیری که چراغ هدایت آن را شهید رئیسی روشن کرده، حرکت کرد.

شراره سادات سرسرابی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، با اشاره به اینکه با انتخاب آگاهانه سرنوشت مطلوبی را برای خود و نسل آینده رقم خواهیم زد، اظهار کرد: انتخاب امروز ما در انتخاب و مسیر زندگی آیندگان تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی بر تأکید امامین انقلاب بر انتخاب فرد اصلح در هر دوره انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: می‌توان بدون توجه به گرایش سیاسی نامزدهای انتخاباتی، بر اساس رهنمودهای امام خمینی (ره‌) و مقام معظم رهبری فرد اصلح را از میان آنها برگزید‌.

رئیس دانشگاه پردیس زینبیه استان تهران بیان کرد: مقام معظم رهبری معیارهای فرد اصلح را با توجه به تعالیم قرآنی، کلام ائمه اطهار علیهم‌السلام و نهج‌البلاغه برای افرادی که می‌خواهند انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشند، مشخص و روشن کرده‌اند.

سرسرابی ادامه داد: اقدامات و ریل‌گذاری‌های شهید رئیسی در زمان فعالیت در قوه قضائیه بر موجب شد این قوه در مسیر خوبی به راه خود ادامه دهد، شهید خدمت در زمان پذیرش ریاست قوه مجریه نیز تمام تلاش خود را به صورت جهادی به کار بست و آنچه سال‌ها آرزوی مردم در داشتن دولتی که بتواند در روابط خارجی و داخلی و هدفگذاری‌های صحیح مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب باشد را تحقق بخشید.

وی بر انتخاب آگاهانه فرد اصلح در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تأکید و تصریح کرد: با انتخاب فرد اصلح می‌توان در این مسیر که چراغ هدایت آن را شهید رئیسی روشن کرده، حرکت و مسیر را به سوی ظهور هموار کرد.

رئیس دانشگاه پردیس زینبیه استان تهران با اشاره به اینکه رأی مردم در انتخابات آری گفتن به تداوم مسیر شهدای خدمت است، خاطرنشان کرد: شهید رئیسی با توجه شعار ما می‌توانیم و تاکید مقام معظم رهبری بر نقش جوانان در گام دوم انقلاب، کوشید تا جوانان را به این باور برساند که می‌توانند در بُعد اقتصادی و سیاسی به طور مستقل عمل کنند.

سرسرابی افزود: در دولت سیزدهم دیپلماسی فرهنگی در سایه اشتراکات زبان محقق و ریل‌گذاری‌های خوبی با خودباوری و تکیه بر نیروی جوان برای دستیابی به قله‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در کشور انجام شد.

وی تأکید کرد: شهید جمهور توجه ویژه‌ای به تقویت روحیه خودباوری داشت و با انجام برنامه‌هایی به دنبال از بین بردن روحیه یأس و ناامیدی و خشم به عنوان دو اهرم دشمن علیه جوانان و برای متوقف کردن قطار حرکت انقلاب بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از