حالت تاریک
دوشنبه, 11 تیر 1403
فرماندار شهرستان ری خبر داد:

برگزاری انتخابات در ۴۶۸ شعبه شهرستان ری

برگزاری انتخابات در ۴۶۸ شعبه شهرستان ری

فرماندار شهرستان ری گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۴۶۸ شعبه اخذ رأی شهرستان ری در حال برگزاری است.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تهران نیوز مهدی باب‌الحوائجی شامگاه امشب در جمع خبرنگاران شهرستان ری، اظهار کرد: از ابتدایی شروع روند برگزاری انتخابات از ساعت ۸ صبح امروز، رأی‌گیری از طریق ۴۶۸ شعبه اخذ آراء در حال انجام است.

وی بیان کرد: رأی‌گیری از طریق صندوق‌ها و شعب اخذ رأی در ۵ بخش مرکزی، فشافویه، خاوران، کهریزک و قلعه‌نو شهرستان ری در حال انجام بوده و با تمدید زمان برگزاری شاهد حضور مردم و تشکیل صفوف رأی‌دهندگان در شعب اخذ رأی هستیم.

فرماندار شهرستان ری خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مردم غیور و ولایتمدار شهرستان ری در صفوفی به هم فشرده در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شده و آراء خود را به صندوق‌ها می‌اندازند، برگزاری انتخابات نیز تمدید شده و مردم در شعب اخذ رأی حضور دارند و آراء خود را به صندوق می‌اندازند.

باب‌الحوائجی از مردم خواست حضور در پای صندوق‌های رأی را به ساعات پایانی موکول نکرده و آراء خود را در شعب رأی به ثبت برسانند و نسبت به ادای این تکلیف ملی و دینی خود اقدام کنند.

به گفته وی، ۱۰ هزار نفر از عوامل اجرایی‌، انتظامی، بازرسی،  نظارتی و امنیتی از ساعت ۸ صبح امروز و آغاز روند رأی‌گیری، بر روند برگزاری انتخابات در شهرستان ری نظارت داشته و شرایط را برای حضور مردم در شعب اخذ رای فراهم کرده‌اند.

فرمانده شهرستان ری تصریح کرد: امروز و ساعات اولیه روز، شاهد حضور چهره‌های شاخص سیاسی، لشکری و کشوری در شعب اخذ رأی این شهرستان ری به ویژه آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (‌ع) بودیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از