حالت تاریک
یکشنبه, 10 تیر 1403
فرمانده سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران:

مردم تهران حضور پرشوری را رقم زده‌اند

مردم تهران حضور پرشوری را رقم زده‌اند

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: از لحظات آغازین شروع اخذ رأی مردم در تمام شهرستان‌های استان تهران در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، سردار قربان‌محمد ولی‌زاده ظهر امروز در حاشیه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: افرادی که تاکنون موفق به حضور در شعب اخذ رأی نشده‌اند،  حضور خود را به ساعات پایانی اخذ رأی موکول نکنند. 

وی شرکت در انتخابات را به منزله رأی به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دانست و عنوان کرد: حضور حداکثری در این عرصه مهم و سرنوشت‌ساز، قدرت کشور ایران در جوامع بین‌المللی و پیشبرد و پیشرفت کشور را به دنبال دارد. 

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) تهران خاطرنشان کرد: پیام حضور پرشور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای دشمنان و یاوه‌گویان اثبات حضور ملت در همه عرصه‌ها و زمینه‌ها و حمایت همیشگی از نظام و انقلاب است. 

سردار ولی‌زاده با تأکید بر اینکه حضور کمرنگ در انتخابات دشمنان کشور و نظام را شاد می‌کند، تأکید کرد: نباید اجازه داد همه زحمات شهید رئیسی در سال‌های ریاست جمهوری از بین برود. 

وی افزود: حضور نامزدها از طیف‌ها و جناح‌های سیاسی مختلف در این دوره از انتخابات، زمینه را برای حضور و مشارکت بیشتر مردم مهیا کرده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران تصریح کرد: فردی که نام او به عنوان رئیس جمهور از صندوق‌های آراء بیرون بیاید، رئیس جمهور تمام مردم و کشور خواهد بود و همه موظف به همکاری با او برای پیشبرد اهداف متعالی کشور هستند. 

سردار ولی‌زاده با اشاره با حضور مردم شهرستان‌های تهران پیش از شروع رأی‌گیری در شعب اخذ رأی، عنوان کرد: این حضور نشان‌دهنده میزان اشتیاق و علاقه مردم به انقلاب و نظام است. 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بر اساس قانون اساسی باید ۵۰ روز پس از شهادت شهید رئیسی، رئیس جمهور آینده مشخص می‌شد، مردم علاقمند به سرنوشت کشور برای مشارکت در این عرصه انتخاب حضور پیدا کرده و به  منتخبان خود رأی می‌دهند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران با اشاره به حضور خوب مردم در همه شهرستان‌های استان تهران در انتخابات، افزود: امنیت در شعب اخذ رأی به طور کامل برقرار بوده و مشکلی در روند برگزاری انتخابات وجود ندارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از