حالت تاریک
جمعه, 08 تیر 1403
رئیس دانشگاه آزاد واحد رودهن:

نامزدهای انتخابات شعارهای رؤیایی ندهند

نامزدهای انتخابات شعارهای رؤیایی ندهند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: یکی از آفت‌های تبلیغات انتخاباتی بیان برنامه‌های شعارگونه و رؤیایی به مردم است.

فریده دکانه‌ای در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: صداقت، مدیر عملیاتی و کار اجرایی، دردآشنا بودن با مردم و خود را از آنان دانستن از ویژگی‌های انتخاب یک رئیس جمهور اصلح است.

وی بیان کرد: وجود هماهنگی و تناسب بین ابعاد شخصیتی با جایگاه شغلی و همخوانی در گفتار و عمل و تحقق شعارهای انتخاباتی از دیگر ویژگی‌هایی است که برای انتخاب فرد اصلح به عنوان سکاندار دولت چهاردهم باید به آن‌ها توجه کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با اشاره به عوامل مؤثر در قابلیت اجرایی داشتن شعارهای نامزدهای انتخاباتی، تأکید کرد: استفاده از پتانسیل‌ها، امکانات مالی و زیرساخت‌ها در گرو انتصاب مدیران دلسوز و کارآمد است، همچنان که در نقطه مقابل آن وجود مدیران ضعیف موجب هدررفت و حیف و میل منابع شده و خروجی لازم را به همراه ندارد.

دکانه‌ای تصریح کرد: یکی از آفت‌های تبلیغات انتخاباتی بیان برنامه‌های شعارگونه و رؤیایی به مردم است، به عبارت بهتر گاهی حرف‌های خوبی زده می‌شود اما مهم اجرایی کردن آن‌ها در راستای کاستن از مشکلات مردم است. گ

وی تصریح کرد: یکی از آفت‌های انتخاباتی این است که برخی‌ها گمان می‌کنند هدف وسیله را توجیه می‌کند، بنابراین گاه می‌بینیم بعضی از نامزدهای انتخابات برای تقویت یک بخش و و جلب حمایت عده‌ای از افراد جامعه، دست به تخریب یک قشر دیگر می‌زنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در پاسخ به این سؤال که آیا حضور نامزدهای انتخاباتی از طیف‌های مختلف سیاسی به افزایش مشارکت مردمی می‌انجامد، خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت شرایط کنونی جامعه، به نظر می‌رسد نامزدهای انتخاب باید به اجماع نظر برسند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن با تأکید بر اینکه برخی‌ها به دنبال کاستن از میزان مشارکت مردم به ویژه در کلانشهر تهران هستند، افزود: ملت ایران همواره پای عِرق ملی خود ایستاده و آحاد مردم برای نکوداشت عزت و شرف ایران اسلامی و احترام به رنج پدران و بغض مادران در تعیین سرنوشت سرزمین خود مشارکت می‌کنند.

دکانه‌ای حضور در انتخابات را به منزله «آری» گفتن به ولایتمداری، مشروعیت نظام و جمهوری اسلامی، شرف و غیرت ایرانی بودن خواند و مشارکت همه اقشار مردم در این عرصه مهم سیاسی را ضروری دانست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از