حالت تاریک
شنبه, 09 تیر 1403
نماینده پیشین مردم تهران در مجلس:

ادعای تداوم راه شهید رئیسی کافی نیست

ادعای تداوم راه شهید رئیسی کافی نیست

نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: بیان ادعای ادامه مسیر خدمت شهید رئیسی کافی نیست، بلکه رئیس جمهور آینده باید اقدامات شهید خدمت را تکمیل و تقویت کند.

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: انتخابات یکی از روش‌های اداره کشور است که در آن مردم به طور مستقیم یا با واسطه مسئولان را انتخاب می‌کنند.

وی از انتخابات یه عنوان یک حق برای افراد جامعه یاد و عنوان کرد: مشارکت در این عرصه مهم به منزله سهیم بودن در سازندگی کشور و عمل به تکلیفی است که بر عهده ما گذاشته شده است.

نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اصل ۱۱۱ قانون اساسی به بیان معیارهای رئیس جمهور پرداخته و ویژگی‌هایی مانند رجال مذهبی و سیاسی، ایرانی‌الاصل و دارای تابعیت ایرانی، مدیر و مدبر، دارای حُسن سابقه، امانتدار، باتقوا، مؤمن و معتقد به مبانی جمهوری اسلامی ایران و مذهب رسمی کشور را بیان کرده است.

حجت‌الاسلام تقوی ایمان را شرط کافی برای تصدی ریاست جمهوری نخواند و عنوان کرد: فرد اصلح برای تصدی این سمت باید مدیر، مدبر و امانتدار بوده و کارها را به درستی پیش ببرد، همچنین مشکلاتی مانند بیکاری، تورم و مسائل اقتصادی را حل کند.

وی تأکید کرد: پیام حضور آحاد مردم در مراسم تشییع پیکرهای شهدای خدمت ضرورت تداوم این راه و مسیر بود، همچنین مردم با حضورشان رضایتمندی از خدمات و فعالیت‌های رئیس جمهور شهید و دیگر شهدای خدمت را به نمایش گذاشتند.

نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خواسته مردم از رئیس جمهور آینده و دولت چهاردهم تداوم راه شهید رئیسی و تکمیل خدمات و اقداماتی است که در طول دوران ریاست جمهوری شهید خدمت آغاز شده و یا شتاب گرفته است.

حجت‌الاسلام اکتفا به بیان ادعای ادامه مسیر خدمت شهید رئیسی را کافی نخواند و افزود: رئیس جمهور اصلح کسی است که دارای توانایی و تجربه کافی بوده و در سابقه خدمتش کارهای بزرگی را انجام داده باشد.

وی با تأکید بر اینکه مردم رئیس جمهوری دارای سابقه، با اخلاص، قدرت و مدیریت می‌خواهند، گفت: شهید رئیسی کارهای بزرگی را در کشور شروع و بسیاری از کارگاه‌های نیمه تعطیل و راکد را احیاء و راه‌اندازی کرد.

نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: رئیس جمهور شهید کشورمان همچنین در برخورد با محرومان و مردم رضایت عمومی را ایجاد کرده بود و جامعه خواهان تداوم این راه و مسیر از سوی رئیس جمهور بعدی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از