حالت تاریک
چهارشنبه, 06 تیر 1403
نماینده پیشین مردم تهران در مجلس:

مشارکت مردمی اقتدارآفرین است

مشارکت مردمی اقتدارآفرین است

نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب پرشور عامل افزایش اقتدار نظام و سدی در برابر دشمنان است.

غلامحسین رضوانی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، از مردم به عنوان سرمایه بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران یاد و اظهار کرد: با وجود حمایت‌های مردم، دشمنان انقلاب با وجود همه کارشکنی‌ها و دشمنی‌ها هیچگونه توفیقی نداشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در تجزیه و تحلیل‌های خود علت ناتوانی در شکست نظام را حمایت‌های توده‌های عظیم مردم می‌دانند‌، بیان کرد: مادامی که مردم پیوند مستحکم خود را با نظام حفظ کنند، آسیبی به آن وارد نمی شود.

نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با وجود برخی گلایه‌ها از شرایط اقتصادی، ابراز عواطف مردم به عالی‌ترین وجه نسبت به شهدای خدمت در روز تشییع پیکر شهدا، نشان‌دهنده تشخیص صحیح مسئولان مردمی و خدمتگزار از سوی مردم بوده و حضور میلیونی آنان در تشییع پیکر سردار سلیمانی و آیت‌الله رئیسی بیانگر پیوند ناگسستنی مسئولانی از این جنس با مردم است‌.

وی لازمه پشتیبانی مردم از مسئولان خدمتگزار را قدرشناسی مسئولان دانست و تصریح کرد: وجود مسئولان قدرشناسی از جنس آیت‌الله رئیسی، استحکام پیوند مردم و مسئولان را به دنبال دارد به گونه‌ای که هیچ دشمنی حریف گسستن این پیوند نخواهد شد.

نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استحکام پیوند مردم و مسئولان موجب دستیابی نظام به اهداف عالیه خود خواهد شد، افزود: میزان مشارکت بیشتر مردم در انتخابات پیش رو به افزایش اقتدار و جلوگیری از آسیب‌پذیری نظام، بازدارندگی از اقدامات پلید دشمنان و حل مشکلات کشور از جمله مسائل اقتصادی می‌انجامد.

رضوانی، اخلاص، تواضع، صداقت و سلامت در کار را از جمله ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به حمایت‌های همیشگی مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران می‌طلبد مسئولان خدمتگزار از این ویژگی‌ها برخوردار باشند.

وی همچنین بر تداوم حرکت اقدامات و خدمات دولت سیزدهم در دولت آینده تاکید و اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی حل مشکلات اقتصادی را به مذاکراتی که سرابی بیش نبود، گره نمی‌زدند و در شرایطی که در دولت دوازدهم تحریم‌ها را بهانه‌ای عدم فروش نفت می‌دانستند، در دولت سیزدهم شاهد افزایش فروش نفت و تحقق برنامه‌ها از طریق تأمین بودجه بودیم.

نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به موفقیت دولت سیزدهم در تعاملات منطقه‌ای و بین‌المللی اشاره و عنوان کرد: پیوستن به پیمان شانگهای و بریکس و توسعه روابط با دنیا به معنای واقعی کلمه رخ داد.

رضوانی یادآور شد: آیت‌الله رئیسی در مدت زمان عهده‌داری کرسی ریاست جمهوری نسبت به حل مشکلات اقتصادی و راه‌اندازی دوباره چرخ صنایع تعطیل و نیمه تعطیل کشور اهتمام ورزید و امید است دولتمردانی از جنس شهید رئیسی سکاندار دولت چهاردهم شده و راه او را ادامه دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از