حالت تاریک
پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403
امام جمعه موقت دماوند:

هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی شکسته شد

هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی شکسته شد

امام جمعه موقت دماوند گفت: حمله ایران به رژیم صهیونیستی عاقلانه بود، چراکه ایران از حیثیت خود در سطح بین‌المللی دفاع کرد و این حمله‌ای متقابل و پاسخ‌دهنده بود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام میثم کریمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دماوند اظهار داشت: فرزندان مؤمن ایران اسلامی با استعانت از ایمان به خداوند متعال، هیمنه پوشالی رژیم اشغالگر را شکستند.

وی افزود: به گفته بعضی از کارشناسان حمله موشکی و پهبادی مستقیم به رژیم صهیونیستی طی ۷۵ سال اخیر بی‌نظیر بوده که این حمله خصوصیات و نتایجی به همراه داشته است.

امام جمعه موقت دماوند گفت: طبق نظر کارشناسان این بزرگ‌ترین حمله پهبادی بود که با پرتاب ۱۸۵ پهباد انجام شد؛ همچنین گسترده‌ترین حمله موشکی با پرتاب ۱۱۰ موشک بالستیک و ۳۶ موشک کروز بود که از جانب یک دولت مستقل علیه رژیم جعلی اسرائیل صورت پذیرفت.

کریمانی تصریح کرد: حمله متقابل ایران به رژیم صهیونیستی عاقلانه بود، چراکه ایران از حیثیت خود در سطح بین‌المللی دفاع کرد و این حمله‌ای متقابل و پاسخ‌دهنده بود.

وی با بیان اینکه ایران متجاوز به هیچ کشوری نیست، بیان کرد: حمله ایران، پاسخ به حملات و تجاوزهای متعدد رژیم صهیونیستی بود و این حق جمهوری اسلامی ایران است که از حق خود دفاع کند.

امام جمعه موقت دماوند، پاسخ ایران را اخلاق‌مدارانه دانست و افزود: اهداف مسکونی و افراد غیرنظامی جزو حملات موشکی و پهبادی ایران نبودند و حفظ اصول انسانی در این اقدام رعایت شد؛ این به جهانیان نشان داد که ایران همچون اسرائیل نیست که ۳۴ هزار نفر از مردم مظلوم فلسطین و غزه را کشته است.

کریمانی با اشاره به نتیجه اقدام ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت: نتیجه این حمله، ارسال پیامی به غرب بود که ما می‌توانیم تمام منافع شما را به خطر بیندازیم و این توانمندی وجود دارد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از