حالت تاریک
پنج‌شنبه, 20 اردیبهشت 1403
تحلیلگر مسائل راهبردی و بین‌الملل مطرح کرد:

وعده صادق و دسترسی به گاوصندوق صهیونیست‌ها

وعده صادق و دسترسی به گاوصندوق صهیونیست‌ها

تحلیلگر مسائل راهبردی و بین‌الملل گفت: عملیات وعده صادق به عنوان دسترسی به گاوصندوق رژیم صهیونیستی یاد و اظهار کرد: این یک پیروزی راهبردی برای جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، مصطفی خوش‌چشم در همایش مربیان عقیدتی سیاسی که در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران برگزار شد، در بیان عوامل مؤثر بر چرایی عدم مداخله‌ آمریکا در سیاست‌های جنگ‌طلبانه رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: سیاست آمریکایی‌ها این است که جنگ باید سریع باشد، چرا که اگر فرسایشی شود، نابودگر آنها است، از سویی آمریکایی‌ها به فکر پائین نگه‌داشتن هزینه‌های داخلی هستند.
وی بیان کرد: در حالی رژیم صهیونیستی می‌کوشد هر چه زودتر در سیاست‌های جنگ‌طلبانه صهیونیست‌ها مداخله کند که تا چند ماه آینده در این کشور انتخابات برگزار خواهد شد و مردم آمریکا جنگ را نمی‌خواهند.
تحلیلگر مسائل راهبردی و بین‌الملل تأکید کرد: از سویی میزان محبوبیت بایدن در بین آمریکایی‌ها پائین است و او در جریان افزایش قیمت بنزین به واسطه جنگ اوکراین، کمترین میزان محبوبیت را تجربه کرده است و بر این اساس مداخله بیش از حد این کشور درباره تهدید ایران برای رژیم صهیونیستی موجب افزایش قیمت بنزین و شکست حزب دموکرات و بایدن در انتخابات خواهد شد.
خوش‌چشم با اشاره به دوقطبی بسیار شدید حاکم بر آمریکا در آستانه انتخابات، خاطرنشان کرد: همچنین دنیا در حال جابجایی تمدن از غرب به شرق است و آمریکا افول پیدا کرده است.
وی با اشاره به پیش‌بینی‌ها مبنی بر افزایش سطح تنش و مداخله آمریکایی‌ها پس از برگزاری انتخابات در این کشور، افزود: رژیم صهیونیستی بزرگترین دارایی دنیا برای آمریکا است که تضعیف و اضمحلال موجودیت آن، اولین نشانه تمام‌کننده آمریکا است.
تحلیلگر مسائل راهبردی و بین‌الملل با تأکید بر اینکه اکنون در دوران پسا نظم آمریکایی زندگی می‌کنیم، گفت: در شرایطی که در آینده و پس از برگزاری انتخابات در آمریکا شاهد افزایش سطح تنش‌ها خواهیم بود، افزایش قدرت بازدارندگی باید یکی از راهبردهای کشور ایران برای پیشبرد استراتژی‌های آن باشد.
خوش‌چشم پاسخ به اقدامات جنگ‌طلبانه صهیونیست‌ها در عملیات وعده صادق را در حکم سیلی جمهوری اسلامی ایران خواند و تصریح کرد: صهیونیست‌ها می‌دانستند جمهوری اسلامی پاسخ جنایت آن‌ها را می‌دهد و عنصر غافلگیری در کار نبود، بنابراین همه تکنولوژی پدافندی‌‌شان را پای کار آوردند. 
وی به تحلیل اقدام کشورمان در حمله به دو پایگاه حساس رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: از سوی رفتار واکنشی پدافند آنها در مقابل موشک‌های ما اطلاعات باقیمتی را در اختیارمان قرار داد.
 تحلیلگر مسائل راهبردی و بین‌الملل از عملیات وعده صادق به عنوان دسترسی به گاوصندوق رژیم صهیونیستی یاد و اظهار کرد: این یک پیروزی راهبردی برای جمهوری اسلامی ایران است.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از