حالت تاریک
شنبه, 15 اردیبهشت 1403
همزمان با ایام هفته سلامت انجام شد؛

افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه

افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه

همزمان با ایام هفته سلامت چند پروژه بهداشتی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران در شهرستان فیروزکوه افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «تهران نیوز»، امروز همزمان با ایام هفته سلامت، چند پروژه‌ بهداشتی از قبیل تجهیز و تکمیل پایگاه بهداشتی آل یاسین، مجموع تصویربرداری بیمارستان امام خمینی (ره)، مرکز سراج با حضور علیرضا زالی ریاست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران، فرماندار فیروزکوه، امام جمعه شهرستان و برخی دیگر از مسئولان شهرستانی افتتاح شد.

در حاشیه این مراسم علیرضا زالی در خصوص افتتاح پایگاه بهداشتی آل یاسین اظهار کرد: با توجه به تغییر در ساختار جمعیتی، این پایگاه نیاز به بهسازی و نوسازی داشت که خوشبختانه با کمک مسئولان محترم شهرستان ظرفیت‌های این پایگاه ارتقا یافت.

وی با اشاره به مرکز تصویری‌برداری بیمارستان امام خمینی (ره) فیروزکوه گفت: مجموع سیتی اسکن بیمارستان امام خمینی در سال گذشته افتتاح شده بود ولی هم اکنون خدمات تصویربرداری به صورت یک بسته خدمتی کامل از نظر ابعاد و استانداردهای تصویربرداری افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران اعتبار تخصیص یافته به این مرکز تصویری را بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان عنوان و بیان کرد: با توجه به قرار گرفتن شهرستان فیروزکوه در مسیر مواصلاتی سه استان، وجود این دستگاه نوین رادیولوژی در این شهرستان بسیار مورد نیاز بوده است.

زالی در خصوص افتتاح مرکز سراج نیز بیان داشت: این مرکز جهت کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی به صورت ساختارهای یکپارچه و سازمان‌های چند وجهی محسوب شده و امیدواریم با کمک مسئولان شهرستانی درمان کامل، غربالگری و پیشگیری در این مرکز صورت پذیرد.

این مقام مسئول در پایان در رابطه با جذب پزشکان متخصص در مراکز درمانی شهرستان ابراز امیدواری کرد و اذعان داشت: با ایجاد جذابیت‌های بیشتر برای شهرستان به کمک مسئولان شهرستانی و همچنین در نظر گرفتن سهمیه جداگانه‌ای برای این شهر ان‌شاءلله در آینده نزدیک شاهد حضور هر چه بیشتر پزشکان متخصص جهت ارائه خدمات به مردم عزیز این شهرستان خواهیم بود.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از