حالت تاریک
دوشنبه, 24 اردیبهشت 1403
یک کارشناس امور رسانه:

حمایت از غزه نشانه نفوذ کلام رهبری است

حمایت از غزه نشانه نفوذ کلام رهبری است

یک کارشناس امور رسانه گفت: دفاع جانانه دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا از مردم غزه نشانه‌ای از تاثیر و نفوذ کلام مقام معظم رهبری در سراسر جهان است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، مهدی شیری کارشناس ارشد مطالعات فرهنگی با اشاره به خیزش دانشگاهیان در آمریکا و اروپا علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: غریب به 10 سال از نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکا می‌گذرد، در نامه‌ای که ایشان در آن اشاره به قلب‌های زنده و هوشیار جوانان دارند و سیاستمداران غربی را مورد خطاب قرار نمی‌دهند چرا که معتقدند آنها مسیر سیاست را از مسیر صداقت و درستی جدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: حالا با گذشت 10 سال از این نامه و توصیه‌های معظم له می‌بینیم که جوانان دانشجو و قشر فرهیخته و علمی در اروپا و آمریکا دیگر نمی‌توانند در برابر جنایات وحشیانه و اقدامات ضدبشری و جنون‌آمیز رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی بی‌تفاوت باشند و ساکت بنشینند.

این فعال فرهنگی افزود: دفاع جانانه دانشجویان و اساتید دانشگاه هاروارد و کلمبیا از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه امروز نشانه‌ای از تاثیر و نفوذ کلام مقام معظم رهبری نه در منطقه بلکه در سراسر جهان است و امید است تمام دانشگاهیان در غرب و سراسر جهان از خواب غفلت بیدار شوند و به این موج  بپیوندند. 

شیری تاکید کرد: نکته مهم اتفاقات اخیر جهان این است کسانی که همیشه در تریبون‌ها و تبلیغات انتخاباتی خود دم از رعایت حقوق بشر می‌زدند امروز با ورود ماموران پلیس به دانشگاه‌ها و دستگیری و بازداشت دانشجویان و اساتید خود به طرز فجیع و در اوج بی‌احترامی، دوباره مهر تاییدی بر دروغ‌ها و وعده‌های پوشالی خود زدند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از