حالت تاریک
شنبه, 15 اردیبهشت 1403
رئیس دانشگاه پیام نور فیروزکوه:

اقدام تنبیهی سپاه امنیت ایران را بیمه کرد

اقدام تنبیهی سپاه امنیت ایران را بیمه کرد

رئیس دانشگاه پیام نور فیروزکوه گفت: اقدام تنبیهی نیروهای مسلح کشورمان و حمله موشکی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی، امنیت ایران اسلامی را بیمه کرده است.

علی‌اکبر اسفندیار در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «تهران نیوز»، با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: سپاه پاسداران در طول 45 سال اخیر در تمامی عرصه‌ها کنار مردم و همواره پشتیبان ملت ایران بوده است.

وی افزود: مردم نقش سپاه را علیرغم سمپاشی‌های دشمن، بسیار کلیدی و مثبت در جامعه می‌دانند، حضور سپاه پاسداران در میان اقشار مختلف مردم به خصوص در مناطق کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از بلایای طبیعی، این نهاد مقدس را نهاد مردمی ساخته است.

رئیس دانشگاه پیام نور واحد فیروزکوه عنوان کرد: روحیه انقلابی و جهادی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محبوب کرده و در قلوب مردم ایران جای داده است، مردم سپاه قدرتمند را در دفاع مقتدرانه و جانانه در پرتاپ موشک‌ها به سرزمین اشغالی و درهم ریختن هیمنه پوشالی رژیم سفاک صهیونیستی، دیدند.

اسفندیار خاطرنشان کرد: قدرت نظامی سپاه پاسداران در حمله تنبیهی اخیر باعث شد تا ژنرال‌های آمریکایی و صهیونیستی اذعان کنند که امنیت خاورمیانه با حمله موشکی ایران تضمین شد.

وی بیان کرد: تمامی ابرقدرت‌های دنیا تجهیزات نظامی فوق پیشرفته دارند، اما آنچه تجهیزات آنها را ناکام و بی‌اثر کرد، نیروی ایمان و توکل به خداوند متعال در میان قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت بوده است.

این استاد دانشگاه گفت: در جنگ غزه مردم دنیا متوجه شدند که دنیای بدون رژیم منحوس صهیونیستی زیباتر خواهد شد، امروز قدرت نظامی، به‌خصوص قدرت موشکی و پهپادی، امنیت ایران اسلامی را بیمه کرده است.

اسفندیار با اشاره به حمایت و تشکر مردم در اقدام شجاعانه سپاه در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، اظهار کرد: اقدام مردم در حمایت از سپاه مسئولیت این نهاد انقلابی را سنگین‌تر از گذشته کرده است.

وی در پایان عنوان کرد: مقامات آمریکایی بارها اعتراف کردند که دیگر به صورت نظامی قادر به مقابله با ایران نیستند و باید از طریق دیپلماسی بر مردم و دولت ایران فشار بیاورند که این اقدام آنان هم با هوشیاری دستگاه دیپلماسی با شکست مواجه خواهد شد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از