حالت تاریک
سه‌شنبه, 11 اردیبهشت 1403
امام جمعه فیروزکوه:

سپاه نشان داد دوران بزن‌ دررو تمام شد

سپاه نشان داد دوران بزن‌ دررو تمام شد

امام جمعه شهرستان فیروزکوه در اجتماع مردمی حمایت از اقدام ارزشمند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حمله مقتدرانه سپاه پاسداران نشان داد دوران بزن دررو تمام شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، مردم شهرستان فیروزکوه شامگاه یکشنبه با تجمع در مقابل میدان امام خمینی (ره) شهر فیروزکوه از اقدام ارزشمند و امنیت‌آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با حمله گسترده موشکی و پهپادی به اراضی اشغالی صورت گرفت، قدردانی کردند.

در این اجتماع مردمی، قشرهای مختلف شامل جوانان، نوجوانان، زنان و مردان ضمن حمایت از پاسخ موشکی سپاه پاسداران به فعالیت‌های تروریستی رژیم صهیونسیتی، از جنایت‌های رژیم کودک‌کش اعلام انزجار کردند.

مردم با ابراز خرسندی و شادی از حمله موشکی و پهپادی سپاه به رژیم منحوس صهیونیستی و با در دست داشتن تمثال شهیدان جبهه مقاومت به خصوص شهید سلیمانی و شهید زاهدی فریاد تکبیر و شعار «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

امام جمعه فیرودکوه در تجمع اعلام حمایت از پاسخ موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی، گفت: پاسخ مقتدرانه و شجاعانه سپاه مقتدر در کنار ارتش سرافراز نشان داد نیروهای نظامی ایران اسلامی با پیروی از ولایت فقیه برای حفظ عزت کشور همیشه در صحنه هستند.

حجت‌الاسلام حسن موسوی خاطرنشان کرد: پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد دوران «بزن‌دررو» تمام شده است؛ ایران عزیز و‌ نیروهای مقتدر ما در بهترین زمان ممکن و با اقتدار و عزت جواب هر گونه عملیات و هرگونه تجاوز به خاک کشور را خواهند داد.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه بیان کرد: رژیم صهیونیستی گمان کرد کنسولگری جمهوری اسلامی ایران که جزو خاک این کشور است را بزنند ما ساکت می‌مانیم؛ امروز با زمانیکه ایران بخواهد از کنار اقدامات این رژیم منحوس عبور کند، گذشته است.

حجت‌الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی مقتدر است، سپاه و ارتش سرافراز ما هرگونه تجاوز به خاک این کشور را مقتدرانه پاسخ خواهد داد.

گفتنی است، بامداد یکشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از شلیک ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی در پاسخ به حمله اخیر رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی در کشور سوریه و شهادت جمعی از مستشاران نظامی ایرانی خبر داد. 

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از