حالت تاریک
پنج‌شنبه, 20 اردیبهشت 1403
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان تهران:

۲۰۰ همایش در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌شود

۲۰۰ همایش در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران گفت: در هفته عقیدتی سیاسی بالغ بر ۲۰۰ همایش در سطح شهرستان‌های استان تهران برگزار می‌شود.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام علی معبودی ظهر امروز در نشست خبری که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی برگزار شد، اظهار کرد: فلسفه نامگذاری هفته عقیدتی سیاسی در تقارن با سالروز شهادت شهید مطهری، تبیین افکار و تقویت و اندیشه‌های شهید مطهری و آشنایی جامعه با آثار و افکار کم‌نظیر و بلند این شهید والا مقام است.
وی عنوان کرد: در صورتیکه جامعه با افکار شهید مطهری آشنا شود، در مسیر پاسداری از انقلاب و دستاوردهای آن حرکت بهتری خواهد داشت، از سوی بیان شخصیت شهید می‌تواند به عنوان الگویی مناسب در حوزه‌های علمی، فکری، رفتاری و عملی مؤثر باشد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران خاطرنشان کرد: «شهید مطهری، خودسازی و جامعه‌پردازی»، «شهید مطهری، تعلیم، تربیت، منزلت و حقوق زنان»، «شهید مطهری، مکتب انقلاب و بسیج»، «شهید مطهری، پژوهش و تولید علم»، «شهید مطهری، قرآن، عترت و ولایت»، «شهید مطهری، شهدا و ولایتمداری»، «شهید مطهری معنویت، مهدویت و قدس شریف» شعارهای هفته عقیدتی سیاسی از هفتم تا دوازدهم اردیبهشت است.
حجت‌الاسلام معنوی بیان کرد: به گفته شهید مطهری، معنویت به معنای صحیح گمشده بشر امروز است و اگر مردم دنیا از بحران معنویت نجات یابند، از همه بحران‌ها نجات می‌یابند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح گوشه‌هایی از برنامه‌های سپاه استان تهران در هفته عقیدتی سیاسی برشمرد و افزود: در این هفته بالغ بر ۲۰۰ همایش در سطح استان برگزار خواهد شد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت سیدالشهداء (ع) استان تهران ادامه داد: تجدید پیمان با آرمان‌های بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی، برگزاری نشست‌های حکمت مطهر در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا و دیدار یا خانواده‌های شهدای عرصه فرهنگی از برنامه‌های این هفته است.
حجت‌الاسلام معبودی تأکید کرد: برگزاری حلقه‌های صالحین با محوریت اندیشه‌های شهید، تجلیل از مربیان تربیتی و بصیرتی استان تهران، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی و تبیین آثار شهید در قالب فراخوان مقاله و برگزاری مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته عقیدتی سیاسی در استان تهران برگزار می‌شود.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از