حالت تاریک
پنج‌شنبه, 13 اردیبهشت 1403
امام جمعه شهرستان شهریار:

«وعده صادق» ضربه‌ای تاریخی به رژیم صهیونبستی بود

«وعده صادق» ضربه‌ای تاریخی به رژیم صهیونبستی بود

امام جمعه شهریار گفت: در این عملیات همکاری نیروهای مسلح و دستگاه‌ دیپلماسی به افتخار ملی برای ایرانیان منجر شد و ضربه‌ای تاریخی به رژیم صهیونبستی بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهریار اظهار داشت: اهمیت عملیات اخیر از چند جهت بهت‌آور بود، در این علمیات غرورآفرین ناکامی غرب در رهگیری قدرت موشکی ایران یکی از پراهمیت‌ترین موارد بود که به جهت توان بالای موشکی و پهپادی ایران این مهم میسر شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: عظمت قدرت آتش لحظه‌ای ایران که توان کوچکی از آن به نمایش گذاشته شده به واقع باید گفت که این فقط گوشه‌ای از نمایش قدرت ایمان مردان میدان بود.

امام جمعه شهرستان شهریار بیان کرد: مقایسه عملیات وعده صادق با عملیات صهیونیست‌ها در دمشق از نظر جغرافیایی نکته مهمی است، در این عملیات داشته‌هایی که رژیم صهیونیستی به آن می‌بالید طی این عملیات در هم کوبیده شد و همینه پوشالی آن مشهود و دنیا فهمید که آنها هیچ نیستند، این عملیات در ناکام گذاردن پدافند سه مرحله‌‌ای غرب موفق بود.

حجت‌الاسلام حسینی نوری افزود:در حوزه رسانه‌ای، ذهنی که دنبال فریب افکار عمومی هستند نتوانستند به خواسته‌هایشان برسند، رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی هر چه تلاش کرد تا این عملیات را بی‌اثر نشان دهند اما در حوزه رسانه نیز دشمن شکست خود و نشانه‌های آن در تمام دنیا نمایان شد.

وی تصریح کرد: در این عملیات همکاری نیروهای مسلح و دستگاه‌ دیپلماسی به افتخار ملی برای ایرانیان منجر شد و شکستی فضاحت بار برای آمریکا و اسرائیل بودو بال اصلی عملیات وعده صادق اول تثبیت قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی، دوم نواختن سیلی کمرشکن به رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه شهرستان شهریار ضمن تبریک دوم اردیبهشت سالروز تاسیس شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سپاه یک نیروی واکنش سریع، مردمی و انقلابی در همه جا و همیشه، خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان، سپاه زمینه‌ساز تشکیل و مشاور امین و هدایتگر اصلی نیروهای مختلف مقاومت در جهان اسلام، سپاه و نیروهای چهارگانه‌اش، سپاه قدس، نیروهای هوا فضا و سازمان اطلاعات، جنگ‌های نوینش نماد اقتدار و قدرت و پایداری مردم ایران و نظام اسلامی است، سپاه با روحیه جهادی و ایثارگری‌اش با بسیج مردمی‌اش و خدمت صادقانه‌اش، امید و غیرت مردم ایران اسلامی است.

حجت‌الاسلام حسینی نوری در خاتمه متذکر شد: امروز با وجود همه تحریم‌ها و مشکلات که دشمنان ایجاد می‌کنند با دست خالی و توان دانشمندان و نخبگان‌مان به این قدرت رسیده‌ایم، این عملیات غرورآفرین را به مردم تبریک می‌گوییم و تشکر می‌کنم از نیروهای مسلح که این مهم را رقم زدند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از