حالت تاریک
یکشنبه, 03 تیر 1403
فرماندار شهرستان ملارد:

عملکردها گواه تداوم حرکت شهید رئیسی است

عملکردها گواه تداوم حرکت شهید رئیسی است

فرماندار شهرستان ملارد گفت: سابقه عملکردی و انقلابی‌گری نامزدهای انتخاباتی، نشان‌دهنده تداوم حرکت در مسیر تفکر شهید آیت‌الله رئیسی است.

امین اسدی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، با اشاره به انتخابات پیش رو، اظهار کرد: شهید رئیسی در طول ۳۳ ماه تصدی ریاست جمهوری، شاخصه‌هایی را احیاء و تقویت کرد که استمرار آن‌ها در دولت چهاردهم نیز مورد انتظار است.

وی پرداختن به متن کار و دوری کردن از حواشی را از جمله این شاخصه‌ها برشمرد و بیان کرد: شهید آیت‌الله رئیسی به جای پاسخ دادن به حواشی، وقت خود را صرف اجرای کارهای مهم کرده و وقت خود را صرف خدمت به کشور می‌کرد، آنگونه که بسیاری از خدمات او پس از شهادت بیان شده و برای برخی‌ها تازگی داشت.

فرماندار شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: پرهیز از پروژه‌سازی و کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید و تمرکز بر روی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و بر زمین مانده، از رویکردهای اصلی دولت سیزدهم است.

اسدی تأکید کرد: به این ترتیب در دوران ۳۳ ماهه خدمت شهید رئیسی به عنوان رئیس جمهور کشورمان، پروژه‌های نیمه کاره بسیاری که عمر برخی از آنها به سه دهه هم می‌رسید، تکمیل شده و به بهره‌برداری رسیدند.

وی از جوان‌گرایی در کنار استفاده از داشته‌ها و تجارب قدیمی‌تر را از دیگر شاخصه‌های کاری دولت مردمی سیزدهم برشمرد و افزود: فسادستیزی، عدالت‌خواهی و همگان را در برابر قانون یکسان دیدن، از دیگر مشخصه‌‌های کاری شهید خدمت، شهید رئیسی بود.

فرماندار شهرستان ملارد تصریح کرد: به این ترتیب در زمینه فسادستیزی، هیچ کسی در هر جایگاهی در حاشیه امن قرار نداشت و با همه افراد برابر قانون برخورد می‌شد، همچنان که نمونه‌های این کار را در آزادسازی حریم بستر رودخانه‌ها و اراضی که در آن‌ها ویلاسازی شده بود، می‌توان دید.

اسدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مصادیقی از خدمات دولت سیزدهم در شهرستان ملارد، افزود: تکمیل و افتتاح بیمارستان شهدای سلامت پس از ۱۲ سال بلاتکلیفی و تصویب مصوبه احداث شهرک صنعتی ملارد از جمله این خدمات است.

وی با اشاره به تصویب مصوبه احداث مترو غرب تهران در دوران فعالیت شهید خدمت، تأکید کرد: مقدمات کار این پروژه بزرگ و بسیار مهم در حال اجرایی شدن است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از