حالت تاریک
یکشنبه, 17 تیر 1403
معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

سیاست خارجی عزتمندانه می‌خواهیم

سیاست خارجی عزتمندانه می‌خواهیم

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت‌: مردم دولتی خدمتگزار، حافظ منافع ملت با رفتاری عزتمندانه در حوزه سیاست خارجی می‌خواهند.

حجت‌الاسلام محسن محمودی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» با اشاره به اهمیت روابط در حوزه سیاست خارجی، اظهار کرد: عملکرد نظام جمهوری اسلامی در راستای توجه به آرمان‌ها و مبانی انقلاب و منافع و خدمتگزاری به مردم است.

وی از وابستگی نداشتن به استکبار به عنوان یکی از اهداف انقلاب اسلامی یاد و خاطرنشان کرد: شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» به معنای استقلال واقعی در همه حوزه‌ها و وابسته نبودن به شرف و غرب است.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: توجه به این مبانی در حوزه سیاست خارجی ضمن حفظ عزت و روحیه استکبارستیزی و دنبال کردن منافع کشور در کنار اسیر نشدن در دنیای استکبار و سیاست‌های استکباری بسیار ضرورت و اهمیت دارد.

حجت‌الاسلام محمودی بر ضرورت توجه به این اصول در برخورد با دنیا و قدرت‌ها تأکید و تصریح کرد: ایران اسلامی در دولت شهید رئیسی در مقاطع مختلف و با سکان‌داری دستگاه دیپلماسی توسط شهید امیرعبداللهیان توانست در حوزه سیاست خارجی عزتمندانه عمل کرد و در کنار حفظ منافع و دفاع‌ از ارزش‌ها، تعاملات خوبی با دنیا صورت گرفت.

وی با اشاره به حفظ روحیه حاکم بر دولت سیزدهم در حوزه سیاست خارجی و اجرای اصل مهم تعامل با سایر کشورها بیان کرد: آمریکایی‌ها تا زمانی که سیاست دشمنی خود را با ما ادامه دهند، سیاست ما نیز در قبال آنها اینگونه خواهد بود.

معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب با کشورهای دنیا تعامل داشته و دارد و سیاست کلی آن چیزی جز این نبوده و توجه به این نکات برای هر دولتی که سکاندار امور مردم شده و به دنبال منافع مردم باشد، حائز اهمیت است‌.

حجت‌الاسلام محمودی ابراز امیدواری کرد مردم در انتخابات فردا پای صندوق‌های رأی حاضر شده و فردی اصلح، خدمتگزار و حافظ منافع مردم در حوزه سیاست خارجی را انتخاب کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از