حالت تاریک
پنج‌شنبه, 29 شهریور 1403
وصیت‌نامه شهید «سعید خانه‌زر»؛

رمز دنیا و هستی در قرآن است

رمز دنیا و هستی در قرآن است

در ادامه بخشی از وصیت‌نامه والامقام «سعید خانه‌زر» را برای علاقه‌مندان منتشر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، «شهید سعید خانه‌زر»، بیست و دوم مهرماه سال ۱۳۴۲ در تهران دیده به جهان گشود. پدرش احمد نام داشت. دوران تحصیلات خود را با جدیت و کوشش بسیار تا کلاس اول نظری پشت سر گذاشت تا این كه به علت مشکلات مالی خانواده، ناچار به ترک تحصیل گردیده و به استخدام ارتش جمهوری اسلامی درآمد.

با شروع جنگ تحمیلی در سال 1359 عازم جبهه‌های جنگ شد. تا هنگام شهادت به مدت هشت سال در جبهه نبرد حضور فعال داشته و افتخار شرکت در عملیات‌های پیروزمندانه فتح‌المبین، بیت‌المقدس، رمضان، خیبر، کربلای 6 حضور داشت. در بیست و یکم اردیبهشت‌ماه سال 1367 به درجه شهادت نائل شد. پیکر این شهید والامقام در بهشت زهرا تهران آرام گرفته است. 

فرازهایی از وصیت‌نامه شهید خانه‌زر:

«مواظب باشید كه شیطان، نفس و درون شما را گول نزند، همیشه مرد مبارزه باشید و با آنها بجنگید، استعاذه كنید و توكل به خدا داشته باشید و كتاب استعاذه شهید دستغیب را بخوانید و بفهمید شیطان چه كارها مى‌كند.

قرآن را بخوانید و یاد بگیرید كه رمز تمام دنیا و هستى ما در آن است؛ اسلام را زنده نگهدارید و در راه آن جهاد و جنگ كنید كه هستى ما در آن است؛ دشمنان ما از همان اول با اسلام مخالف بودند چرا كه دین توحیدى است و مخالف زور و تكبر و خودپسندى است، باید آن قدر در راه اسلام و امام خون داد تا پیروز شویم و با بیان دیگر آن قدر در دریاى خون شنا كنیم تا به ساحل پیروزى برسیم.

من در حالى به جبهه مى‌روم كه مى‌توانم یك زندگى راحت براى خود و خانواده‌ام مهیا كنم، به آنهائى كه با ریاكارى و در هر لباسى مى‌خواهند مقامى به‌دست بیاورند بگوئید كه مال و ثروت و مقام خوشبختى نمى‌آورد.

به امید پیروزى اسلام از همه چیزهاى زندگى مى‌گذرم و دفاع از اسلام را بر همه ترجیح مى‌دهم تا شاید سعادتمند بشوم چرا كه یك شهید در نهایت پیروزى اسلام و مسلمین است، به امید پیروزى رزمندگان اسلام بر كفر جهانى.»

استوار یكم سعید خانه‌زر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از