حالت تاریک
شنبه, 21 مهر 1403
دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی قبل خروج از کشور
فرمانده انتظامی شهرستان ری خبر داد:

دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی قبل خروج از کشور

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیارد ریالی با ۱۵ شاکی قبل خروج از کشور با تلاش مأموران کلانتری شمس‌آباد این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، محمدقاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وصول خبر مبنی بر اینکه فردی در قالب خرید و فروش آهن آلات ،اقدام به کلاهبرداری می‌‌کند، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی کلانتری ۱۷۸ شمس‌آباد قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس و با بررسی و پالایش اخبار مشخص شد این شخص با استفاده از چک‌های متعلق به غیر در قالب خرید و فروش آهن آلات اقدام به کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه مأموران کلانتری ۱۷۸ شمس‌آباد پس از شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی توانستند متهم را در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) قبل از خروج از کشور را دستگیر کنند، افزود: در بررسی‌های فنی مشخص شد این فرد بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده است.

طرهانی افزود: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم در زمان سرمایه‌گذاری در هر عنوان به مراجع معتبر و هشدارها و توصیه‌های پلیس توجه کرده و در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از