حالت تاریک
سه‌شنبه, 10 مهر 1403
بقای مقاومت خون‌بهای شهید نصرالله است
امام جمعه وحیدیه:

بقای مقاومت خون‌بهای شهید نصرالله است

امام جمعه وحیدیه با تاکید بر اینکه شهید نصرالله تهدید بزرگتری برای صهیونیست‌ها است، گفت: شهادت دبیر کل حزب‌الله لبنان خونی تازه را در رگ‌های مقاومت به جوشش درآورده است.

حجت‌الاسلام عبدالکریم شائق در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» با محکومیت حملات سنگین رژیم غاصب صهیونیستی به لبنان و شهادت سیدحسن نصرالله، اظهار کرد: دشمن از یک سو در جبهه‌ نظامی  اسماعیل هنیه، سید حسن نصرالله و دیگر فرماندهان حزب‌الله را به خاک و خون کشیده و از سویی به واسطه حذف فرماندهان مقاومت و با فضاسازی‌های رسانه‌ای به دنبال تضعیف روحیه مردم فلسطین و لبنان است.

وی خاطرنشان کرد: پس از ترور سید عباس موسوی، مسیر حزب‌الله متوقف نشده و بلافاصله با جایگزینی سید حسن نصرالله و فرماندهی بیش از ۳۰ ساله وی، این جریان بیش از پیش به یکی از قدرتمند‌ترین نیروهای نظامی غیر‌دولتی جهان تبدیل شد.

امام جمعه وحیدیه تاکید بر عدم صلاحیت رژیم جعلی صهیونیستی در منطقه، بیان کرد: از گذشته تاکنون این رژیم غاصب با کشورهای بزرگ عربی در حال جنگ بوده و این در حالی است که امروز حتی در درون مرزهای خود توسط رزمندگان حماس اسیر شده و راه گریزی ندارد.

شائق با تأکید بر اینکه رژیم موقت صهیونیستی از نقشه منطقه حذف شود، تصریح کرد: با استمرار مکتب سلیمانی پس از شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت، اکنون نیز شهید به مراتب برای اشغالگران خطرناکتر از سید حسن نصرالله است، چرا که شهادت وی خون تازه‌ای را در رگ‌های مقاومت جاری ساخته و این‌بار در سایه‌ شهادت حماسی دبیر کل حزب‌الله لبنان و همراهانش شاهد ذلت و شکست صهیونیست‌ها خواهیم بود.

وی با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر نابودی رژیم منحوس صهیونیستی، ابراز امیدواری کرد: مسئولان با برنامه‌ریزی درست و دقیق همچون عملیات وعده صادق عمل کرده و در آینده‌ای انتقام خون سرداران جبهه مقاومت را بگیرند.
امام جمعه وحیدیه افزود: تا پای جان بر عهد و پیمان با حزب‌الله پایبند بوده و تا پیروزی حق علیه باطل دوشادوش آن‌ها ایستادگی می‌کنیم، به زودی رژیم غاصب و کودک‌کُش صهیونیستی از نقشه حذف شده و مقاومت حزب‌الله پیروز نهایی این میدان است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از