حالت تاریک
شنبه, 14 مهر 1403
مسئول بسیج جامعه زنان سپاه شهرستان ری:

جشنواره مد و لباس تن‌پوش نور برگزار می‌شود

جشنواره مد و لباس تن‌پوش نور برگزار می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عبدالعظیم (ع) شهرستان ری گفت: در راستای برگزاری نخستین جشنواره مد و لباس «تن‌پوش نور» دبیرخانه این جشنواره تشکیل شده است.

زهرا بهرامی در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: با انجام برنامه‌ریزی‌ها برای برگزاری جشنواره مد و لباس «تن‌پوش نور» برقراری ارتباط با ارگان‌های مرتبط مانند اتحادیه پوشاک و اتاق اصناف صورت گرفته است.

وی تأکید کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته در راستای اطلاع‌رسانی برای مشارکت افراد در این جشنواره، استفاده از ظرفیت بسیج دانش‌آموزی در سطح هنرستان‌های شهرستان ری بوده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عبدالعظیم(ع) شهرستان ری خاطرنشان کرد: همچنین از ظرفیت بسیج دانش‌آموزی به منظور افزایش تعداد ثبت‌نام‌کنندگان و بالا بردن میزان مشارکت این قشر به عنوان ایده‌پردازان در حوزه طراحی پوشاک اسلامی و ایرانی در جشنواره تن‌پوش بهره‌گیری شده است.

بهرامی تصریح کرد: علاوه بر اطلاع‌رسانی در سطح شهرستان ری از طریق نصب بنر در میادین پرتردد، اطلاع‌رسانی عمومی نیز از طریق پوستر در فضای مجازی انجام شده تا افرادی که قصد شرکت در این جشنواره و یا تهیه پوشاک اسلامی - ایرانی را دارند، در جریان زمان برگزاری آن قرار گیرند.

وی عنوان کرد: همچنین به منظور اغناسازی شرکت‌کنندگان، ورکشاپ‌های تخصصی با موضوع ایده‌پردازی طراحی لباس در سه بخش کودک و نوجوان، پوشاک آقایان و پوشاک بانوان به صورت مجزا برگزار شده است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عبدالعظیم (ع) شهرستان ری از ارائه غرفه رایگان به تولیدکنندگان پوشاک در نخستین جشنواره مد و لباس تن‌پوش نور خبر و ادامه داد: عرضه محصولات با قیمت مناسب شرط در اختیار گذاشتن این غرفه‌ها به شرکت‌کنندگان و تولیدکنندگان است.

بهرامی خاطرنشان کرد: استمرار ارتباط مستقیم تولیدکنندگان در جشنواره مد و لباس تن‌پوش نور با مصرف‌کنندگان پوشاک اسلامی، امتیاز خوبی برای این تولیدکنندگان محسوب می‌شود، همچنین از میان طرح‌های تولیدات اسلامی در بخش های بانوان و آقایان بهترین طرح‌ها پس از ارسال به دبیرخانه انتخاب و طرح با شناسنامه مشخص ارائه می‌شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از