حالت تاریک
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
از خدمت به مددجویان استقبال می‌کنیم
رئیس کمیته امداد اسلامشهر:

از خدمت به مددجویان استقبال می‌کنیم

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اسلامشهر گفت: درب های کمیته امداد امام‌ خمینی (ره) به روی تمام شهروندان به‌ویژه مددجویان باز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حسن محمدی مهینی در گفتگویی اظهار داشت : به تازگی در مراسمی مجموعه‌ای از جهیزیه‌ها به خانواده‌های مددجویان اسلامشهری در ساختمان کمیته اهدا شد.

وی ادامه داد: در این مراسم ده‌ها زوج جوان تحت حمایت کمیته امداد اسلامشهر بسی زندگی تازه‌ای بدرقه شدند.

رئیس کمیته امداد اسلامشهر ابراز امیدواری کرد: با استمرار مراجعه شهروندان و مسئولان به کمیته امداد، اخبار خدمات به مددجویان و حمایت‌های کمیته از آنها به اطلاع عموم خواهد رسید تا این روند به شناسایی مددجویان نیازمند و خیران مشتاق جدید بیانجامد.

مهینی گفت: در راستای برنامه‌های حمایتی و توانمندسازی، چنانچه مددخواهان کمیته امداد درحوزه‌های دامپروری، پرورش ماهی و برق خورشیدی متقاضی حمایت باشند واحد اشتغال پاسخگوی سوالات این عزیزان خواهد بود و تسهیلات اشتغالزایی مناسبی نیز تعلق می‌گیرد.

وی به طرح اکرام ایتام و محسنین کمیته امداد اشاره کرد و گفت: با هدف ترویج و احیای فرهنگ احسان و نیکوکاری و اکرام ایتام، خیران و حامیان گرامی می‌توانند با ثبت‌نام در این طرح خیرخواهانه و واریز ماهانه به حساب ایتام در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

رئیس کمیته امداد اسلامشهر افزود: در موضوع خیریه‌ها، تعداد ٣۴ مرکز نیکوکاری تحت نظر کمیته امداد اسلامشهر فعالیت دارند که خدمات حمایتی از نیازمندان را عهده‌دار هستند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از