حالت تاریک
شنبه, 07 مهر 1403
امام جمعه شهرستان پردیس:

گرامیداشت دفاع مقدس، کشور را بیمه می‌کند

گرامیداشت دفاع مقدس، کشور را بیمه می‌کند

امام جمعه شهرستان پردیس گفت: گرامیداشت و بهره‌وری از دفاع مقدس کشور و انقلاب را بیمه می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام سید حسین حسینی در خطبه‌های عبادی - سیاسی نماز جمعه در جمع نمازگزاران اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر کتاب‌های دفاع مقدس تقریظ می‌زنند و این تقریظات حجم بالایی دارند و رهبر معظم انقلاب بارها تأکید فرموده‌اند که هزاران اثر هنری را می‌توان با اقتباس از خاطرات دفاع مقدس ساخت.

وی با اشاره به ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره دفاع مقدس و شهدا، ادامه داد: نباید فراموشی یاد و خاطره شهدا اتفاق بیفتد و حافظه ملی‌مان از یاد و نام قهرمانانمان خالی نشود با توجه به اینکه ارزش‌های متعالی تجلی‌یافته در دوران دفاع مقدس را برای بیمه‌کردن مملکت در مقابل انواع هجمه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در کشور اجرایی شود.

امام جمعه شهرستان پردیس افزود: الگوهای عینی، نزدیک و ملموس به نسل جوان به جوانان معرفی شود و تعالی و حظّ معنوی از حال و هوای موجود در فضای دفاع مقدس در جهت احیاء و تثبیت ارزش‌ها را نهادینه شده و روحیه خودباوری و «ما می‌توانیم» را در جامعه دمیده شود.

حسینی با بیان اینکه برای آموزش و پرورش هرچه هزینه کنیم، سرمایه‌گذاری است و تربیت انقلابی صورت می‌پذیرد، خاطرنشان کرد: از محورهای مهم برنامه‌های اجرایی کشور در برنامه‌های توسعه و اسناد تحول بنیادین، موضوع بسیار مهم آموزش و پرورش است و ثبات در مدیریت آموزش و پرورش و انتصابات برپایه شایسته‌سالاری و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باید در اولویت اجرا قرار بگیرد.

وی ادامه داد: ۱۲۰ هزار مدرسه در کشور داریم که بزرگترین دارایی دولت جمهوری اسلامی ایران است و هر مدرسه‌ای یک ایران کوچک است، نباید از مدرسه غفلت کنیم و بازگشت به مدرسه را علاج حل مشکلات فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی کشور بدانیم و ‌اگر امروز در بخشی از کشور ‌کاستی‌ای مشاهده می‌شود، نباید ‌جز در آموزش و پرورش دنبال راه‌حل بلندمدت ‌گشت.

امام جمعه شهرستان پردیس بیان کرد: در روزهای گذشته شاهد جنایت جنگی دیگری از رژیم ستمکار اسرائیل در لبنان بودیم که تعدادی شهید و تعدادی مجروح شدند، امروز وظیفه ما این است که در حمایت از این جبهه عظیم با هر ظرفیتی کم کاری نکنیم، همه ما در شبکه‌های اجتماعی عضو هستیم و می‌توانیم زیر پست‌های رهبران و افراد مشهورغربی نسبت به این اقدام وحشیانه اعتراض کنیم و با قواعد خودشان از آنها سوال کنیم.

حسینی افزود: می‌توانیم با فشار رسانه‌ای نسبت به این اقدام که کاملا خلاف قوانین بین‌المللی است شکایت کنیم و با اینکه می‌دانیم این قوانین برای دیگران است نه صهیونیست‌ها ، اما این فشار جز معدود کارهایی است که از دست ما برمی‌آید تا نام فلسطین را دوباره ترند شبکه‌های اجتماعی کنیم.

وی گفت: یکی از مطالبه‌های جدی و چندین ساله شما مردم نبود ایستگاه تلویزیونی و دریافت نکردن برنامه‌های رسانه ملی بود مطالبه‌گری در خطبه‌های نماز جمعه اتفاق افتاد و توسط خبرنگاران منعکس شد و پس از پنج سال پیگیری ایستگاه رادیویی و تلویزیونی شهرستان با تعامل فرمانداری، سپاه، اداره اطلاعات، شرکت عمران و با حضور مسئولان کشوری واستانی روز گذشته افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از