حالت تاریک
دوشنبه, 28 خرداد 1403
فرماندار شهریار خبر داد:

پایان پروژه بیمارستان شهریار با همت شهید رئیسی

پایان پروژه بیمارستان شهریار با همت شهید رئیسی

فرماندار شهریار بر اهتمام ویژه شهید رئیسی در به سرانجام رسانیدن پروژه نیمه‌تمام تاکید کرد و گفت: بیمارستان امام خمینی(ره) پس از ۳۰ سال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، علیرضا فاتحی‌نژاد فرماندار در مراسم سوگواری و بزرگداشت سیدالشهدای خدمت آیت‌الله رئیسی و هیات همراهش که در سالن اجتماعات شهدای خدمت فرمانداری ویژه شهرستان شهریار برگزار گردید، اظهار داشت: رئیس‌جمهور شهید زندگی خود را وقف خدمت کرد، ایشان در احیاء اعتماد بین مسئولان و مردم نقش تاثیر بسیار زیادی داشتند و با فدای آسایش و رفاه خود، امید را در بین مردم زنده کردند.

وی افزود: مردم در دورترین و اقصا نقاط کشور ایشان را می‌شناختند، رنج سفر تحمل می‌کرد اما تا آخرین لحظه گره‌گشایی از کار مردم را ادامه داد.

فرماندار شهریار ادامه داد: دولت خدمتگزار مردم را برپا کرد، با سپردن مسئولیت به جوانان متخصص و متعهد یکی از بهترین دولت‌های بعد از انقلاب به گواه مردم را ایجاد کرد و بسیاری از گره‌های کور مثل مسئله مالیات، نقدینگی، اصلاح حقوق فرهنگیان با قدرت و قوت پیگیری و حل نمود.

فاتحی‌نژاد تصریح کرد: مردم قدردانی از زحمات وی را با شرکت باشکوه و گسترده در مراسم تشییع نشان دادند.

وی تصریح کرد: رئیس‌جمهور تراز انقلاب اسلامی بود، سطح توقعات مردم از مسئولان را بالا برد و مردم در انتخابات پیش رو دولتی را انتخاب خواهند کرد که ادامه‌دهنده مسیر جمهور شهید باشند.

فرماندار شهرستان شهریار خاطرنشان کرد: شاخصه‌های مدنظر رهبری در رئیس‌جمهور شهید وجود داشت، شاخصه‌های که رهبر معظم انقلاب در ایام قبل از انتخابات مکرراً به آن اشاره می‌فرمودند.

شهرستان شهریار در غرب استان تهران قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از