حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
فرمانده سپاه شهرستان پردیس:

وعده صادق سیلی سنگین جمهوری اسلامی بود

وعده صادق سیلی سنگین جمهوری اسلامی بود

فرمانده سپاه شهرستان پردیس گفت: رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق سیلی سنگینی از جمهوری اسلامی خورد.

ابراهیم گرمابدری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» با اشاره به نامگذاری سی و پنجمین مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی با شعار «امام وعده‌های صادق»، اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن با گذشت زمان، شاهد تحقق موضوعات مطرح شده از سوی امامین انقلاب هستیم.

وی با اشاره به محو و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی در سخنان امام راحل و رهبر انقلاب اسلامی و بازپس‌گیری سرزمین‌های اشغالی توسط فلسطینی‌ها، بیان کرد: سال‌ها پیش امام خمینی (ره) با بیان عدم نگرانی از تبلیغات آمریکا و رژیم صهیونیستی، از سیلی خوردن آنها توسط جمهوری اسلامی و از دست دادن منافعشان سخن گفته بود.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس خاطرنشان کرد: امروز و با وجود هجمه‌های رسانه‌ای و تبلیغی علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران، مردم ما استوار و محکم در میدان حضور دارند و و همگان دیدند که رژیم صهیونیستی در عملیات وعده صادق چه سیلی سنگینی از جمهوری اسلامی خورد.

گرمابدری با تأکید بر اینکه به مرور زمان وعده‌های امامین انقلاب محقق شده و عینیت می‌یابند، تصریح کرد: در مکتب معمار کبیر انقلاب انسان‌های بزرگی مانند شهید سلیمانی تربیت شده و پرورش یافته‌اند.

وی با اشاره به وعده امام راحل درباره بسیج جهان اسلام و اینکه پابرهنه‌های مغضوب خواب راحت را از دیدگان جهانخواران و سرسپردگان ظلم و ستم می‌گیرند، افزود: امروز بسیج مردمی علیه ظلم در سراسر دنیا شکل گرفته و مصداق آن خیزش دانشجویان کشورهای مختلف علیه رژیم صهیونیستی است.

فرمانده سپاه شهرستان پردیس تأکید کرد: امروز دانشجویان کشورهای غربی بیش از پیش نگاه عمق بیانیه‌ها و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب را درک کرده و با ظالمان و رژیم غاصب صهیونیستی مقابله می‌کنند، اکنون دنیا بیش از از هر زمان دیگری دنیا تشنه دریافت معارف امام خمینی (ره) است.

گرمابدری با اشاره به اینکه اندیشه‌های امامین انقلاب در یک راستا قرار دارند، اظهار کرد:  وظیفه تشریح و تبیین این اندیشه‌ها به ویژه برای نسل جوانی است که امام راحل را ندیده اما ارادت قلبی به او دارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از