حالت تاریک
یکشنبه, 08 مهر 1403
نکونام مشکل استقلال است؟
پیشکسوت استقلال:

نکونام مشکل استقلال است؟

پیشکسوت استقلال گفت: پرسپولیس بازی بهتری نسبت به استقلال در دربی ارائه کرد و مزد زحماتش را گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، استقلال دیشب (چهارشنبه) در چارچوب هفته ششم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با نتیجه یک بر صفر مقابل پرسپولیس شکست خورد و با قرار گرفتن در رده دهم جدول رده‌بندی شرایط بحرانی‌ای سپری می‌کند.

فرشاد فلاحت‌زاده در گفتگویی درباره دربی ۱۰۴ و عملکرد تیم استقلال برابر پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس بهتر بازی کرد و مزد بهتر بازی کردنش را نیز گرفت. پرسپولیس با فشار‌هایی که وارد کرد و طرح و برنامه‌ای که داشت توانست خلق موقعیت کند و با پنالتی که گرفتند پیروز میدان شدند.

وی گفت: معمولاً همه فکر می‌کنند دربی با نتیجه مساوی به پایان می‌رسد، اما پرسپولیس با نفرات خوبی که داشت و با حفظ توپی که انجام می‌داد و با پاس‌های خوبی که در یک سوم دفاعی زمین حریف انجام می‌دادند شرایط خیلی خوبی را رقم زد.

پیشکسوت استقلال در ارزیابی از این تیم نیز گفت: استقلال نیز طبق معمول ارسال‌های بلند و مستقیم داشت و پرسپولیس به خوبی استقلال را آنالیز کرده بود و از این طریق توانست جلوی نفوذ‌های رامین رضاییان را بگیرد. البته هافبک دفاعی‌های پرسپولیس نیز با عملکرد خوب‌شان در این بازی توپ‌ها را به خوبی دفع می‌کرد.

فلاحت زاده با بیان این که تیم برتر زمین پرسپولیس بود، افزود: پرسپولیس با بازی خوبی که برابر استقلال داشت مزد زحماتش را گرفت.

پیشکسوت استقلال با بیان این که نبود بازیکن یکی از ضعف‌های استقلال در دربی بود، اظهار کرد: استقلال بازیکن توانمند خیلی خوبی ندارد که بگوییم بازیکنان بسیار برجسته‌ای باشند، البته رامین رضاییان در چند بازی اخیر یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود، اما در این بازی کاملاً او را بسته بودند. استقلال بازیکنی که بتواند یار را از جلویش بردارد و به مهاجمان اضافه شود، نداشت و به طور یکنواخت بازی می‌کرد.

او تصریح کرد: بازیکنانی در چنین بازی سنگینی موفق هستند که مالکیت توپ را بیشتر خودشان در اختیار داشته باشند، اگر آمار بازی را ببینید مالکیت توپ، خلق موقعیت و ضرباتی که به توپ زده می‌شد در پرسپولیس بیشتر از استقلال بود و بهتر از استقلال در دربی کار کرد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از