حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
نماینده مردم شهریار در مجلس:

مجلس آماده تعامل با رئیس جمهور است

مجلس آماده تعامل با رئیس جمهور است

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مردم در خانه ملت آماده تعامل ۱۰۰ درصدی با رئیس جمهور هستند.

حسین حق‌وردی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری  تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: در دیدار هفته گذشته مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور منتخب، ایشان ضمن بیان مبنایی برای تعامل، ویژگی‌ها و شاخص‌هایی را برای دولت جدید مطرح نمودند.

وی عنوان کرد: بر اساس معیارها و شاخص‌ها برشمرده از سوی مقام معظم رهبری، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی آماده تعامل و همکاری صد درصدی با رئیس جمهور هستند.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه فرامین رهبر معظم انقلاب نمایندگان مجلس شورای اسلامی معتقدند موفقیت رئیس جمهور، موفقیت نظام جمهوری اسلامی است و هر اندازه دولت جدید در حل مشکلات مردم موفق باشد به همان اندازه کارنامه درخشانی برای نظام جمهوری اسلامی ثبت خواهد شد.

حق‌وردی خاطرنشان کرد: نگاه مجلس به اعضای کابینه دولت جدید یک نگاه مثبت اما در قالب و چارچوب شرایط، معیارها و شاخص‌های بیان شده از سوی مقام معظم رهبری است، به طور قطع رئیس جمهور منتخب به این شاخص‌ها توجه دارد و بر اساس آنها اعضای هیأت دولت را به مجلس معرفی می‌کند.

وی تصریح کرد: نمایندگان مجلس تلاش می‌کنند با همکاری بیشتر در اولین فرصت هیأت دولت جدید را تشکیل داده تا در سایه تعامل و همکاری قوای مجریه و مقننه شاهد هماهنگی مناسبی در جهت حل مشکلات مردم باشیم.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی گفت: برای دولت معیارهای رؤسای جمهور و دولت‌های موفق به عنوان الگو وجود دارد، شهیدان رئیسی و رجایی می‌توانند الگوهای موفقی برای دولت و رئیس جمهور جدید باشند.

حق‌وردی عنوان کرد: کلنگ‌زنی ساخت ایستگاه مترو، موافقت با تعیین مرزهای استان تهران و تشکیل استان جدی و افتتاح بیمارستان ۳۱۳ تختخوابی امام خمینی (ره) پس از ۳۴ سال وقفه از یادگاران ارزشمند دولت سیزدهم در غرب استان تهران است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از