حالت تاریک
چهارشنبه, 28 شهریور 1403
امام جمعه قرچک:

ملت ایران همواره به‌دنبال عزت است

ملت ایران همواره به‌دنبال عزت است

امام جمعه قرچک گفت: ملت ایران همواره به‌دنبال عزت و حفظ قدرت است، قدرتی که از رونق فرهنگی و انقلاب ما سر چشمه می‌گیرد تا دلسوزان کشور را به اوج برسانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حجت‌الله اسماعیلی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی این هفته شهرستان پس از دعوت خود و همگان به تقوای الهی اظهار کرد: تقوا توشه آخرت برای همگان است، توشه‌ای که ما را به بالاترین‌ سعادت که رسیدن به اندیشه قرآن، عترت و نجات خلق از رسیدن خود و دیگران به حیات معبود است می‌رساند.

وی گفت: برای رسیدن به هدف خلقت و انبیاء الهی لازم است که ما انبیاء و اولیا را اسوه خود قرار دهیم چرا که این بزرگان هستند که با حضور و سخنان خود در دل دشمن رعب و وحشت ایجاد می‌کنند همچنین پیروزی و غلبه بر آنان را هموار می‌سازند.

 امام جمعه قرچک افزود: یکی از نشانه‌های دولت قوی همدلی مخلصانه و زلال همه‌ دستگاه‌های دولت است چرا که در این همدلی با اتحاد با یکدیگر کشور را به پیشرفت و قله نزدیک می‌کنند.

اسماعیلی بیان داشت: وظیفه دولت حسینی پیوستن به حق و دفاع از حقوق مظلومان سراسر عالم است، لذا این امر است که کار دولت مردان را اساسی می‌کند و خود را از پیوستن و نزدیک شدن به حکومت ‌های باطل نجات می‌دهند.

وی تصریح کرد: امروزه جنگ نرم شناخت خائنین را سخت کرده است، همین‌امر سبب آن شده است که عاملان مزدور و خیانت‌کار به راحتی در بدنه کشور قرار بگیرند و با تفکری نادرست اطلاعات مهم کشور را در اختیار کسانی قرار بدهند که ما را از داشتن سرمایه‌های انسانی کشور همچو شهدای هسته‌ای محروم ساختند.

خطیب جمعه قرچک تاکید کرد: ملت ایران همواره به‌دنبال عزت و حفظ قدرت است، قدرتی که از رونق فرهنگی و انقلاب ما سر چشمه می‌گیرد علاوه بر آنکه دغدغه‌مندان و دلسوزان کشور با ارائه برنامه‌های راهبردی و پایبندی به اصول و خط قرمزها، کشور را به اوج برسانند.

منبع: فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از