حالت تاریک
سه‌شنبه, 12 تیر 1403
امام جمعه دماوند:

طوفان الاقصی تمرین موفق آزادسازی سرزمین فلسطین بود

طوفان الاقصی تمرین موفق آزادسازی سرزمین فلسطین بود

خطیب نماز جمعه شهرستان دماوند گفت: طوفان الاقصی تمرین موفق آزادسازی سرزمین فلسطین بود، آتش ریختن روی سر دشمن و اسیر گرفتن برای مبادله کار بزرگی بود که می‌تواند تکرار شود.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه شهرستان دماوند اظهار کرد: طوفان الاقصی مسئله فلسطین را روی میز جامعه جهانی قرار داد این طوفان وجدان ملت‌های جهان را بیدار کرد.

وی تصریح کرد: طوفان الاقصی تمرین موفق آزادسازی سرزمین فلسطین بود، آتش ریختن روی سر دشمن و اسیر گرفتن برای مبادله کاری بزرگ بود که می‌تواند تکرار شود.

خطیب نماز جمعه شهر دماوند افزود: رژیم صهیونیستی به دلیل مفتضح شدن و بی‌آبرو شدن در چشم مردم جهان و به دلیل شکست و دست نیافتن به اهداف خود به دنبال فرافکنی و فرار به جلو است و دست به اقدامات جدیدی زده که در نوع کم سابقه است.

فتاح دماوندی گفت: حمله به سفارت ایران در دمشق بازی کردن با دم شیر است و می‌تواند برای رژیم صهیونیستی گران تمام شود، هر دولتی که بخواهد با ایران وارد جنگ نظامی شود تنها با ایران نخواهد جنگید بلکه با تمام محور مقاومت باید مقابله کند.

وی بیان کرد: طبیعی است که رژیمی که در حال غرق شدن است دست و پایی هم بزند، حماقتی هم بکند، سنگی هم پرت کند، شلیک تیر و نیزه به ایران مثل شلیک آن به کوه است، البته حماقت و بی‌ادبی صهیونیست‌ها بی‌جواب نخواهد ماند.

امام جمعه شهرستان دماوند در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به افزایش قیمت ارز و سکه اظهار کرد: بالا رفتن قیمت ارز و سکه و تاثیر آن بر اقتصاد کشور نشانه بیماری مزمن اقتصاد ایران است که به دلیل غلبه بخش غیرمولد بر بخش مولد اتفاق می‌افتد.

فتاح دماوندی افزود: کسانی که ثروت‌های هنگفت دارند و منتظر فرصت هستند که در موقعیت‌های خاص سیاسی و در آستانه رویدادهای امنیتی یا نظامی موج‌آفرینی، تنش‌زایی و سودجویی کنند باید شناسایی و کنترل شوند.

وی گفت: دولت باید همانطور که گردش پول ملی را کنترل می‌کند مبادلات ارز و سکه را هم کنترل کند، یعنی هر فردی که ارز و سکه دارد موظف باشد که آن را در بانک نگهداری کند و مقدار آن معین باشد و رصد شود و خارج از آن قاچاق و غیرقانونی محسوب شود.

خطیب نماز جمعه دماوند خاطرنشان کرد: با کنترل و شمارش ارز و سکه و رصد دارندگان آن تقاضای آن در بازار کم می‌شود و دیگر این دو کالا وسیله فرار مالیاتی، رشوه و اقتصاد زیرزمینی و قاچاق مواد مخدر قرار نمی‌گیرد و این نظارت باعث سقوط قیمت ارز و سکه خواهد شد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از