حالت تاریک
چهارشنبه, 06 تیر 1403
امام جمعه شهریار:

شهید رئیسی عاشق تمام عیار مردم بود

شهید رئیسی عاشق تمام عیار مردم بود

امام جمعه شهریار با بیان اینکه همت جهادی، شجاعت، صدق و راست در گفتار و رفتار شهید رییسی را یک عاشق تمام عیار خدمت به مردم تبدیل کرده بود گفت: خادم الرضا(ع) شهید جمهور حماسه‌ساز میدان خدمت صادقانه و بی‌منت به ملت و مملکت بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت الاسلام سیدحسین حسینی نوری امام جمعه شهریار در خطبه‌های نمازجمعه که در مصلی امام خمینی(ره) ظهر امروز باحضور نمازگزاران برگزار شد ضمن توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی و خدامحوری در زندگی اظهار کرد: شهید رئیسی در کسوت یک روحانی فاضل سید مومن و اهل سعه صدر بود و همت جهادی، شجاعت، صدق و راست در گفتار و رفتار او را یک عاشق تمام عیار خدمت به مردم تبدیل کرده بود.

وی گفت: شهید رئیسی فقط محبوب ملت ایران نبود و با خبر شهادت آیت الله رئیسی در هفت کشور ترکیه، هند، پاکستان، لبنان، عراق، سوریه و کوبا عزای عمومی اعلام کردند. 

امام جمعه شهریار افزود: آیت الله شهید رئیسی حماسه‌ساز میدان خدمت صادقانه و بی‌منت به ملت و مملکت بود. 

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی سبک زندگی و مدیریت علوی داشت گفت: تقوا، اخلاص، ساده زیستی و عدالت طلبی، فساد ستیزی، توکل به خدا و ولایتمداری از ویژگی‌های بارز و رکن اصلی در شخصیت شهید رئیسی صداقت بود.

حجت الاسلام حسینی نوری ادامه داد: آیت الله شهید رییسی در کسوت ریاست جمهوری پر از امید و نشاط، تلاش بی وقفه و خستگی ناپذیر بود و روحیه جهادی داشت و در خدمت صادقانه به مردم بود بی‌قرار بود.

منبع: فارس

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از