حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران:

شهدا درس‌آموزان مکتب امام حسین (ع) بودند

شهدا درس‌آموزان مکتب امام حسین (ع) بودند

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهدا درس‌آموزان مکتب امام حسین (ع) و ولایت‌فهم، ولایت‌باور، ولایت‌یاور و ولایت‌محور بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فرد امشب در مراسم پنجمین روز از نخستین اجلاسیه شهدای گردان‌های لشکر ۱۰ سیدالشهداء که امشب به میزبانی سپاه سیدالشهداء (ع) استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: برگزاری اجلاسیه‌ها و یادواره‌های شهدا علاوه بر بیان خاطرات آنان، انعکاس‌دهنده سبک زندگی شهدا است.
وی بیان کرد: شهدا مردانه در برابر دشمن ایستادگی کرده و اجازه نفوذ را به متجاوزان نمی‌دادند، آنها با کمترین امکانات در جبهه‌های جنگ مانند شیرهای غرّان در برابر دشمن ایستادگی می‌کردند.
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تأکید رهبر انقلاب اسلامی بر ضرورت ترویج سبک زندگی شهدا، عنوان کرد: آنان مکتب و راه امام حسین (ع) را از رهبر و امام خود فرا گرفته و ولایت‌فهم، ولایت‌باور، ولایت‌یاور و ولایت‌محور بودند.
حجت‌الاسلام طیبی‌فرد ولایت‌فهم، ولایت‌باور و ولایت‌یاور بودن را سه مقدمه برای ولایت محوری و محو شدن زندگی، افکار، اندیشه‌ها و اعمال در ولایت خواند و افزود: دشمنان با درک جایگاه ولایت در جامعه اسلامی، به دنبال تخریب شاخصه‌های ولایت محوری است با استفاده از دو شیوه کمین و کمان هستند.
وی تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس گردان‌های تخریب مین‌ها را خنثی و راه را برای عبور رزمندگان باز می‌کردند، اکنون باید دید دشمنان چه اندازه مین به ابزار تخریب را جلوی پای ما گذاشته‌اند و آنان که دارای فهم ولایت‌مداری و ولایت یاوری هستند، باید بدانند زمین مین‌گذاری دشمن کجا است.
جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شناسایی خاکریزها، سلاح‌ها و مین‌گذاری‌های دشمن را از ضروریات امروز خواند و ادامه داد: برخی‌ خواص در کمین دشمن قرار گرفته‌ و همان‌هایی هستند که فتنه‌های ۷۸، ۸۸ و ۱۴۰۱ از عربده‌کش‌های دشمن حمایت کردند.
حجت‌الاسلام طیبی‌فرد با تاکید بر اینکه شهدا در کمین دشمنان گرفتار نشده و با کمان آنان به شهادت رسیدند، گفت: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون رشادت‌ها و فداکاری‌های شهیدان است.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از