حالت تاریک
شنبه, 08 اردیبهشت 1403
فرماندار شهرستان ملارد:

شعار سال بر اساس ظرفیت‌های منطقه‌ای بومی‌سازی شود

شعار سال بر اساس ظرفیت‌های منطقه‌ای بومی‌سازی شود

فرماندار شهرستان ملارد گفت: تعیین شعار سال از سوی رهبر فرزانه انقلاب یک راهبرد اساسی و کلان در کشور است که باید بر اساس پتانسیل‌های تولیدی و مردم‌پایه در هر منطقه و شهرستان بومی‌سازی و اجرایی شود.

امین اسدی در گفتگو با خبرنگار سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: در سال جاری که شعار سال با نگاه به ظرفیت مردمی نامگذاری شده است، باید همه ظرفیت‌ها برای تسهیلگری و رفع موانع تولید پای کار بیایند.

وی با اشاره به اینکه رهنمود رهبر فرزانه انقلاب در تعیین شعار سال به عنوان یک راهبرد در سطح کلان کشور ترسیم شده است، بیان کرد: بایستی هر شهرستان بر اساس ظرفیت‌های تولیدی و اقتصادی خود شعار سال را بومی‌سازی کرده و کمیته‌ای را به منظور بررسی راهکارهای موجود با هدف تحقق آن تشکیل دهد.

فرماندار شهرستان ملارد خاطرنشان کرد: مشارکت فعال همه ادارات در تحقق شعار سال ضرورت داشته و بایستی ایده‌های خوبی که در این حوزه وجود دارد، پرورش یافته و به عینیت برسند.

اسدی از حضور و مشارکت مردم به عنوان کلیدواژه و رمز موفقیت در همه عرصه‌ها یاد و تأکید کرد: یکی از جلوه‌های حضور و مشارکت مردم در عرصه سیاسی را می‌توان در برگزاری انتخابات ۱۴۰۲ به عینه مشاهده کرد، این مشارکت در همه حوزه‌ها پیشرفت و موفقیت را با خود به همراه دارد.

وی از انتخاب شعار سال به عنوان حُسن مطلعی برای فعالیت در همه امور کشور یاد و تصریح کرد: حضور و فعالیت بخش خصوصی در حوزه اقتصادی همواره بسیار موفقیت‌آمیز بوده، از این‌رو باید با ایجاد انعطاف در موارد قانونی و حذف گره‌های پیش پای تولید، در تحقق شعار سال بکوشیم.

فرماندار شهرستان ملارد افزود: مردم عنصر اصلی قدرت در کشور هستند و در هر عرصه‌ای پای کار آمده‌اند، افق روشنی پیش روی کشور و نظام قرار گرفته است، از این‌رو هدف اصلی در انتخاب شعار سال نیز مردم‌پایه کردن تولید و رشد و پیشرفت در این حوزه بوده است.

اسدی ادامه داد: حمایت از مشاغل خانگی با هدف رفع بیکاری و بهبود اقتصاد خانواده، تسهیلگری و ایجاد امنیت اقتصادی برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و منعطف کردن قانون به منظور تقویت تولید و اشتغالزایی در نهایت به تحقق شعار سال می‌انجامد.

وی اظهار کرد: افق روشن و قله معلوم است، باید همگی در این مسیر حرکت کنیم و اینگونه نباشد که گروهی خاص در این موضوع تصمیم گیری و اقدام کنند، بلکه با بومی‌سازی شعار سال بر اساس ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در هر منطقه می‌توان جهش تولید را با مشارکت مردم به منصه ظهور رساند.

فرماندار شهرستان ملارد گفت: سرمایه‌گذاری اقتصادی عواید زیادی را در حوزه‌های فرهنگی سیاسی ورزشی اشتغال زایی و تولید ثروت به ارمغان می‌آورد و جهش تولید با مشارکت مردم بسیار فراتر از ذهنیتی است که بتوان آن را در کارگاه و کارخانه محدود کرد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از