حالت تاریک
جمعه, 01 تیر 1403
فرماندار بهارستان خبر داد:

اجرای پروژه در هر کیلومترمربع از بهارستان

اجرای پروژه در هر کیلومترمربع از بهارستان

فرماندار بهارستان با بیان اینکه در هر کیلومترمربع از شهرستان یک پروژه در حال اجرا است، گفت: مدیران دستاوردهای دولت سیزدهم را به اطلاع مردم برسانند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، عبدالله نوحی در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه امامت و ولایت که با حضور مسئولان ادارات در سالن جلسات پیامبر اعظم (ص) برگزار شد، اظهار کرد: در طول سه سال عمر دولت سیزدهم خدمات ارزنده‌ای در زمینه‌های مختلف انجام شده است که باید این دستاوردها در اختیار مردم قرار گیرد. مدیران از تریبون مساجد، دیدار با مردم و مصاحبه و گفتگو با رسانه‌ها می‌توانند دستاوردهای دولت را برای مردم تشریح کنند.

وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی الگوی یک مدیر توانمند و انقلابی برای تمامی مدیران است و در خدمت‌رسانی به مردم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی‌کرد.

فرماندار بهارستان ادامه داد: در اولین سفری که رئیس‌جمهور شهید به شهرستان داشت، چندین پروژه در زمینه‌های مختلف در شهرستان آغاز شد که می‌توان به ۱۰ مدرسه ۱۵ کلاسه، احداث کلینک نسیم شهر و مرکز تولد بیمارستان سبزدشت، احداث دو کلانتری، استخر دانش‌آموزی اورین، استخر خلیج فارس گلستان اشاره کرد که با در نظر گرفتن پروژه‌های در حال احداث شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بیش از ۵۰ پروژه در حال احداث است.

شهرستان بهارستان در جنوب غرب پایتخت قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از