حالت تاریک
دوشنبه, 28 خرداد 1403
فرمانده کل سپاه:

آیت‌الله رئیسی معیار یک رئیس جمهور کامل بود

آیت‌الله رئیسی معیار یک رئیس جمهور کامل بود

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شخصیت‌های بزرگی که در سانحه خدمت‌رسانی به ملت ایران به فیض شهادت نائل آمدند، همه شخصیت‌هایی رفیع، معنوی و الهام‌آفرین، مردم‌دار، وارسته، متواضع و اهل عبادت بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، سردار حسین سلامی ظهر امروز در مراسم تدفین پیکر شهید سیدمهدی موسوی در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع)، اظهار کرد: شهدای خدمت در مسیر خدمت صادقانه و خالصانه به ملت بزرگ ایران، جان خود را تقدیم محضر الهی نموده و به معراج رفتند.

وی بیان کرد: این روزها خیابان‌ها، کوچه‌ها، شهرها و روستاها سرشار از عطر و رایحه دل‌انگیز شهادت است، روح جهاد در جامعه ما زنده شده و بعثتی در قلوب ملت ایران صورت گرفته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: همه ملت‌ به هم پیوسته و رودهای بی‌انتها از انسان‌های مؤمن و فداکار جاری است و دریای مواجی از عاطفه و احساس عمیق در میان ملت ما موج می‌زند.

سردار سلامی تأکید کرد: آنچه که اهمیت دارد این است که شخصیت‌های بزرگی که در سانحه خدمت‌رسانی به ملت ایران به فیض شهادت نائل آمدند، همه شخصیت‌هایی رفیع، معنوی و الهام‌آفرین، مردم‌دار، وارسته، متواضع و اهل عبادت بودند.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور شهید کشورمان معیار یک رئیس جمهور کامل بود که در شبانه‌روز ساعات اندکی می‌خوابید، جلسات او تا نیمه‌های شب امتداد داشت و از ساعات ابتدایی صبح مشغول کار می‌شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در دوران سه ساله ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی عرصه‌های وسیعی از یک شخصیت ملی را برای ایران ساخت و در این امر موفق بود، استعدادهای درونی ملت را شکوفا و کارخانه‌های تعطیل را احیاء کرد.

سردار سلامی ادامه داد: اعتبار امروز ایران به برکت هدایت‌های مقام معظم رهبری و میدان‌داری رئیس جمهور و وزیر خارجه کشور اقتداری مثال‌زدنی است و می‌بینیم  ۶۳ هیأت عالی رتبه از کشورهای خارجی برای تشییع پیکر او به ایران سفر می‌کنند.

وی گفت: ۱۵ سال است که از نزدیک سیدمهدی موسوی و رفتار او را دیده‌ام، او نمی‌توانست به خانواده‌اش برسد و از او چهار فرشته معصوم باقی مانده و همسر بزرگواری که باید مسئولیت های پس از شهادت او را بر عهده بگیرد، خانواده‌ شهید موسوی جزو خانواده‌های مؤمن و متدین است که این چنین فرزند غیور تحویل انقلاب داده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز به برکت این شخصیت‌های بزرگ در تراز رفیعی از شخصیت ملی و بین‌المللی هستیم و مردم بیش از همیشه به نظام متعهدتر، متکی، دلبسته و دلداده تر به مقام معظم رهبری هستند.

سردار سلامی بیان کرد: ما در قدرت دفاعی به قلب سیاسی استکبار حمله کرده‌ایم و رئیس جمهور شهید کشورمان در عملیات وعده صادق شجاعت زایدالوصفی را نشان داد و در کنار توکل و استقامت مقام معظم رهبری، اراده رهبری معظم انقلاب را در بستر ساختارهای امنیت ملی جاری کرد.

وی تصریح کرد: مشکلات کشور در مسیر حل شدن بود، همه چیز سر جای خود قرار گرفته و کشور در مسیر پیشرفت بود، البته با شهادت شهدای خدمت آن اقتدار، افتخار، منزلت و شکوه به برکت وجود انقلاب اسلامی حفظ شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: دشمن تمام استعداد و همه ابزارهای رسانه‌ای، توان دفاعی و نظامی خود را به کار گرفته است، اما دشمن در همه این عرصه‌ها ناکام و ناامید ماند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در قدرت سیاسی به قلب دشمن کودک‌کش حمله کرده است و رئیس جمهور شجاعت سیاسی بزرگی و موضع جمهوری اسلامی را به خوبی نشان داد، شهادت رئیس جمهور در جهان مشروعیت واقعی پیدا کرد و حضور مردم در تشییع شهدا آن را به خوبی به رخ جهانیان کشید.

سردار سلامی تاکید کرد: شهید امیرعبداللهیان مشروعیت سیاسی نظام را در عملیات بزرگ وعده صادق در جهان به معرض عموم گذاشت، وی در میدان سیاسی حضور داشت و با پیام‌های کشورهای مختلف در پاسخ به رژیم غاصب صهیونیستی مواجه بود که به خوبی مدیریت و قاطعانه پاسخ داد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از