حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
فرماندار رباط‌کریم:

رئیس اداره آبفا نصیرشهر برکنار شد

رئیس اداره آبفا نصیرشهر برکنار شد

فرماندار رباط‌کریم گفت: رئیس اداره آبفا نصیرشهر به‌خاطر سوءمدیریت و عدم آمادگی لازم برای مدیریت مسائل آبی منطقه برکنار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، اخیراً خبری مبنی بر برکناری رئیس اداره آبفا نصیرشهر به‌خاطر عدم مدیریت بحران آب در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که جواد حبی، مدیر دفتر روابط‌عمومی اداره آبفای غرب تهران درخصوص آن اظهار کرد: مطلقاً ایشان برکنار نشده‌اند بلکه با اتمام حکم یک‌ساله خود جابه‌جا شده و فرد بهتری به‌جای ایشان منصوب شد و این فرایند عادی است.

در نصیرشهر مطلقاً کمبود آب نداریم

وی گفت: هم‌اکنون در نصیرشهر ساخت‌وساز بی‌رویه در حال انجام است و انشعابات غیرمجاز بیداد می‌کند اما ما علی‌رغم این مسائل یکی دو حلقه چاه از کشاورزان پس از اخذ تأییدیه وارد مدار کرده‌ایم و در این منطقه مطلقاً کمبود آب نداریم.

حبی افزود: البته در برخی ساختمان‌های چندطبقه که مجهز به مبحث 16 نیستند و یا خانه‌هایی که پمپ و تانکر آب ندارند به‌خاطر اینکه شب‌ها مجبوریم برای آبگیری آب شبکه را مدیریت کنیم ممکن است قطعی آب رخ دهد.

سوءمدیریت، دلیل برکناری رئیس اداره آبفا نصیرشهر

امید احمدی، فرماندار رباط‌کریم البته درخصوص برکناری رئیس آبفای نصیرشهر نظری داشت؛ وی گفت: ما در این منطقه با بحران آب مواجه هستیم و دلیل برکناری مدیر آبفای نصیرشهر نیز سوءمدیریت و عدم آمادگی لازم برای مدیریت مسائل آبی این منطقه بود.

حسینقلی، سرپرست اداره آبفا نصیرشهر شد

وی ادامه داد: درپی این اتفاقات از هفته‌های گذشته هماهنگی‌های لازم برای جابه‌جایی شخص مذکور انجام شد و ایشان حدود سه روز گذشته جابه‌جا شدند و آقای حسینقلی به‌عنوان سرپرست منصوب شدند.

منبع: فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از