حالت تاریک
چهارشنبه, 02 خرداد 1403
تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع):

دولت‌ فعالیت‌های اجرایی را برون‌سپاری کند

دولت‌ فعالیت‌های اجرایی را برون‌سپاری کند

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) گفت: برون‌سپاری فعالیت‌های اجرایی، افزایش بودجه‌های عمرانی و  کوچک کردن فعالیت‌های دولت به رونق معیشت می‌انجامد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» حجت‌الاسلام علی قاضی عسکر ظهر امروز در آئین افتتاح دسترسی جنوبی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از بزرگراه شهید آوینی و رونمایی از ناوگان ماشین‌آلات سنگین معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، اظهار کرد: عمران و آبادی وسیله توسعه اقتصادی و رفاه و آسایش مردم است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت بسیاری از مشاغل و صنایع وابسته به حوزه عمران و ساخت‌وساز است، بیان کرد: درصورتیکه در سال‌های گذشته به این مهم توجه می‌شد، امروز شاهد حجم مشکلات موجود در حوزه مسکن نبودیم.

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) خاطرنشان کرد: افزایش بودجه‌های عمرانی، کوچک کردن فعالیت‌های دولت در حوزه اجرایی، کاستن از هزینه‌های اجرایی و تمرکز بر روی عمران و آبادی به رونق معیشت می‌انجامد.

حجت‌الاسلام قاضی عسکر تأکید کرد: با رونق گرفتن معیشت و اقتصاد مردم، شاهد افزایش و استقبال مشارکت آن‌ها در پرداخت هزینه‌های شهروندی هستیم.

وی با اشاره به نقش اجرای پروژه‌های تقاطعی در صرفه‌جویی در وقت و هزینه، ادامه داد: با توجه به خسارات ناشی از ناامن بودن برخی راه‌ها، با اصلاح مسیرها علاوه بر کاهش هزینه‌های سوخت و کاستن از مسافت حرکت و اصطلاک خودروها، به تأمین بهتر آرامش روحی و روانی مردم کمک می‌شود.

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) از تسهیل در دسترسی به حرم عبدالعظیم حسنی (ع) با افتتاح پل دسترسی جنوبی خبر و ادامه داد: اجرای این پروژه با کیفیت مناسب آن هم در بازه زمانی هفت ماهه، قابل تقدیر است.

حجت‌الاسلام قاضی عسکر اضافه کرد: با بهره‌برداری از این پل دسترسی، ۷.۵ کیلومتر از طول محور در محدوده جنوب آستان سیدالکریم کاسته شده و در تعدیل ترافیک نیز بسیار مؤثر است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از