حالت تاریک
یکشنبه, 17 تیر 1403
رئیس ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در استان تهران:

حمایت طرفداران قالیباف از پزشکیان کذب محض است

حمایت طرفداران قالیباف از پزشکیان کذب محض است

نماینده سابق مردم شهرستان‌‌های دماوند و فیروزکوه گفت: مسعود پزشکیان از اینکه منصوب به دولت روحانی شود ابا دارد و مردم باید مانع تشکیل دولت سوم روحانی شوند!

سید احمد رسولی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری و تحلیلی «تهران نیوز» در خصوص اظهارت مسعود پزشکیان در مناظره شب گذشته، اظهار کرد: بلافاصله بعد از اعلام نتایج انتخابات در دور اول محمدباقر قالیباف بیانیه‌ای صادر که به صراحت از سعید جلیلی حمایت کرد و جز این هم انتظار نمی‌رفت؛ در اطراف کاندیداهای جبهه انقلاب افرادی بودند که تلاش داشتند اختلاف در بین کاندیداهای جبهه انقلاب بیندازند؛ البته این رفتارها را به حداقل ممکن رساندیم؛ اختلاف سلیقه در جبهه انقلاب وجود دارد همانطور که در جریان مقابل نیز اختلاف سلیقه وجود دارد.

وی گفت: علاوه بر اینکه ستاد محمدباقر قالیباف از سعید جلیلی به صورت رسمی حمایت کرده است، حتی افراد شاخص که طرفدار محمدباقر قالیباف بودند رسماً از سعید جلیلی اعلام حمایت کردند؛ بسیاری از نخبگان دانشگاهی، صنعت و تولید و افراد ارزشمند اعم از کارگران، کارمندان و فرهنگیان عزیز در ستاد قالباف بودند که امروز از کاندید جبهه انقلاب حمایت می‌کنند؛ این حرف بی پایه و اساسی است که آقای مسعود پزشکیان در مناظرات بیان کرد که طرفداران آقای قالیباف در ستاد ایشان فعالیت می‌کنند و از ایشان حمایت کردند.

 رئیس ستاد مردمی، کار جهادی و خدمت به مردم، حامیان محمدباقر قالیباف در استان تهران خاطرنشان کرد: من به عنوان مسئول استانی ستاد محمدباقر قالیباف اعلام می‌کنم، مسئله حمایت از مسعود پزشکیان کذب محض است، ممکن است جماعتی که از ابتدا نیز با ما نبودند و برای اختلاف در جریان انقلاب وارد ستاد ما شدند اکنون طرفدار مسعود پزشکیان باشند؛ ممکن است اقلیتی هم باشند که در دور اول ارادت به قالیباف داشتند و در این دور انتخاب دیگری داشته باشند؛ به صورت قاطع بیان می‌کنم که اکثریت قاطع طرفداران قالیباف در این دور به جلیلی پیوستند.

رسولی‌نژاد  تصریح کرد: افرادی که امروز در ستاد مسعود پزشکیان حضور دارند از دولتمردان دولت حسن روحانی هستند که دوره نکبت بار هشت ساله‌ای را برای کشور رقم زدند؛ با هوشیاری خود نباید اجازه دهیم دولت سوم حسن روحانی شکل گیرد.

وی با اشاره به اینکه مسعود پزشکیان نیز از دولت روحانی و آسیب بازگشت دولت روحانی فرار می‌کند، بیان کرد: بعد از اعلام حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان، ریزش رای شدیدی داشتند؛ وقتی خود مسعود پزشکیان از ثمره دولت روحانی فرار می‌کنند و از این که منسوب به این دولت باشند گریزان هستند، مردم باید تشخیص دهند کاندید اصلح چه کسی است! عملکرد حسن روحانی و شهید رئیسی را با هم مقایسه کنید! روحانی از پشت میز ریاست خود تکان نمی‌خورد و شهید رئیسی وقت استراحت نداشت و حتی جان خود را در راه رسیدگی به مشکلات مردم از دست داد؛ خود مسعود پزشکیان و اعضای ستاد او می‌دانند حسن روحانی و دولت او چه بلایی بر سر خزانه و انبارهای استراتژیک کشور آورده است.

نماینده سابق مردم شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه با تاکید بر اینکه مسعود پزشکیان حمایت حسن روحانی از خود را تهمت می‌داند، گفت: به این علت که مردم وضعیت اقتصادی ایجاد شده در دولت روحانی را فراموش نکرده‌اند و مسعود پزشکیان از اینکه منصوب به دولت روحانی شود ابا دارد؛ افرادی که روزی جزو دولتمردان حسن روحانی بودند امروز در ستاد مسعود پزشکیان فعالیت می‌کنند و قطعاً در صورت تشکیل دولت معسود پزشکیان در دولت او حضور خواهند داشت.

رسولی‌نژاد اشاره کرد: مسعود پزشکیان و مسئولان ستاد او بارها خود را راستگو دانسته‌اند ولی خلاف این امر در صحبت‌ها و عمل آنها مشخص شده است؛ بیشترین افزایش نرخ ارز (بیش از 9 برابر)، عدم ساخت مسکن، خالی شدن خزانه، خالی شدن انبارهای ذخایر استراتژیک، افزایش فاصله طبقاتی، اخراج اساتید از دانشگاه‌ها و غیره در دولت روحانی اتفاق افتاد که امروز با نشان دادن آمارهای دروغ سعی در تحمیل این اتفاقات به دولت شهید رئیسی دارند؛ مسعود پزشکیان بی‌برنامه‌ترین کاندیدی است که در طول تاریخ انقلاب اسلامی برای ریاست جمهوری تجربه می‌کنیم!

وی با بیان اینکه مسعود پزشکیان از کلیدواژه های تکراری همچون حجاب، فیلترینگ و غیره استفاده می‌کند، تاکید کرد: برخی صحبت‌ها و واژگانی که مسعود پزشکیان در صحبت‌های خود استفاده می‌کند توهین به مردم ایران است که یک نمونه زندگی در قفس بود! عباس آخوندی، وزیر مسکن و شهرسازی دولت روحانی که امروز در ستاد مسعود پزشکیان فعالیت می‌کند و از این کاندیدا حمایت می‌کند، بعد از دوره وزارت خود به صراحت اعلام کرده است که افتخار می‌کنم یک مسکن مهر هم نساختم! به صراحت مسکن مهر را مزخرف می‌خواند؛ ای کاش قانون «از کجا آورده‌ای» یکبار در جمهوری اسلامی اجرا می‌شد که بدانیم جماعتی که خوی اشرافی‌گری دارند اموال خود را از کجا آورده‌اند!

رئیس ستاد مردمی محمدباقر قالیباف در استان تهران خاطرنشان کرد: کسانی که 33 سال دولت را در جمهوری اسلامی در اختیار داشتند، امروز به شهید رئیسی توهین می‌کنند که تنها 33 ماه رئیس‌جمهور بود! ایکاش این افراد به دولت شهید رئیسی نقد می‌کردند، اینها توهین می‌کنند؛ وزیر نفتی که در دوره او قرارداد کرسنت امضا شد در دولت حسن روحانی برمی‌گردد و باز در پرونده کرسنت به دلیل حضور ا ین فرد در دادگاه لاهه محکوم می‌شویم.

رسولی‌نژاد گفت: به جای اینکه آقای پزشکیان و حامیان او که در دولت آقای حسن روحانی بودند، پاسخگوی وضع موجود باشند امروز یقه ما را گرفته‌اند! در حالی که باید امروز پاسخگوی وضع موجود باشند؛ امروز با افتخار از دولت شهید رئیسی حمایت می‌کنیم و از آن حرف می‌زنیم؛ من از عملکرد دولت نهم، دهم و سیزدهم با جرات و شهامت دفاع می‌کنم؛ چرا امثال پزشکیان از عملکرد دولت‌های روحانی دفاع نمی‌کند؟ اگر شهید رئیسی در قید حیات بودند و دولت خود را ادامه می‌دادند بسیاری از مشکلات کشور حل می‌شد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از