حالت تاریک
پنج‌شنبه, 14 تیر 1403
شهردار نسیم شهر:

تفاوت در خدمت‌رسانی باید احساس شود

تفاوت در خدمت‌رسانی باید احساس شود

شهردار نسیم شهر گفت: زمانی می‌توانیم باعث نشاط و امیدآفرینی اجتماعی شویم که مردم تفاوت و تغییرات را احساس کنند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری «تهران نیوز»، محمدرضا باباحسینی شهردار نسیم شهر در حاشیه دومین جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری که پیش از ظهر امروز با حضور معاونین، مسئولین و مدیران حوزه‌ها و دوایر مختلف شهرداری برگزار شد با تاکید بر تغییر نحوه خدمت‌رسانی به مردم گفت: زمانی می‌توانیم باعث نشاط و امیدآفرینی اجتماعی شویم که مردم تفاوت و تغییرات را احساس کنند و یقین دارم مردم با احساس درست از خدمتگزاری خادمان خود همیار و همراه ما برای آبادانی شهر خواهند شد.

شهردار نسیم شهر  در بخش دیگری از صحبت‌های خود ساماندهی و کنترل ورود و خروج و نظم اداری نیروهای انسانی معاونت‌ها و واحدهای مختلف شهرداری را از مهم‌ترین وظایف مسئولین دانسته و اظهارداشت: نیروئی که نتواند نظم اداری خود را حفظ کند قطعاً نخواهد توانست به‌درستی کار مردم را انجام دهد و باعث نارضایتی ارباب رجوع خواهد شد لذا بدون هیچ اغماضی با نیروهای بی‌نظم برخورد شود و از سوی دیگر نیروهای کارآمد و دلسوز نیز مورد تشویق قرار گیرند.

وی در ادامه با تاکید بر پیگیری جهت ادامه پروژه‌های عمرانی نیمه‌تمام و در حال احداث شهرداری افزود: بازدیدهای مکرر و نظارت مستمر بعلاوه بهره‌گیری از نیروهای متخصص و سیاست شایسته‌سالاری خواهد توانست بخش عمده‌ای از پیشرفت پروژه‌های عمرانی را سرعت بخشد و به همین واسطه انتظار داریم تمام پروژه‌های عمرانی در اولویت کار مدیران حوزه قرار گیرد.

از دیگر تاکیدات شهردار نسیم شهر در این جلسه ساماندهی مناطق امام خمینی(ره) و حصارک پایین بود که در این خصوص نیز یادآور شد: با ساماندهی و راه‌اندازی این مناطق بار انجام درخواست‌ها و مطالبات مردمی مناطق به مرکز کمتر، لذا باعث حرکت رو به جلوی اقدامات شهرداری در راستا تکریم ارباب رجوع خواهد شد.

وی در ادامه تعیین تکلیف بدهکاران به شهرداری و حرکت به سمت افزایش درآمد شهرداری را از دیگر وظایف مدیران حوزه اداری و مالی دانست و در ادامه یادآور شد: بدهکاران باید بدانند که در صورت عدم همکاری و تصفیه نشدن بدهیشان از ابزارهای قانونی بدون هیچ گذشتی استفاده خواهد شد و حق مردم و شهر مسترد خواهد گردید.

باباحسینی تصریح کرد: وقت اداری تنها باید به شهروندان اختصاص پیدا کند لذا از مدیران انتظار داریم تمام وقت خود را به شهروندان اختصاص دهند و حتی انجام اموراتی که مربوط به دفتر شهردار می‌باشد را به بعد از ساعات اداری موکول نمایند.

در پایان این جلسه معاونین و مدیران به بیان موضوعات و اقدامات خود در حوزه‌های مختلف پرداختند که شهردار نسیم شهر در خصوص هر کدام دستورات لازم و ارائه طریق با توجه به قوانین آیین نامه‌ها نمودند.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از