حالت تاریک
چهارشنبه, 06 تیر 1403
معاون اجرائی دولت سیزدهم:

تشییع شهدای خدمت رفراندوم تایید نظام بود

تشییع شهدای خدمت رفراندوم تایید نظام بود

معاون اجرائی دولت سیزدهم گفت: حضور پرشور مردم که در پاسداشت شهدای خدمت در سراسر کشور اتفاق افتاد، یک رفراندوم تائید نظام بود

به گزارش پایگاه خبری «تهران نیوز»، محسن منصوری صبح امروز و در مراسم تشییع پیکر پاک شهید موسوی که در ری در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: شهید موسوی در مقام فرمانده یک فرمانده مقتدر و منظم بودند و در جایگاه سربازی یک سرباز مخلص، سالم وپرتوان بودند.

وی گفت: از نظر شخصیتی اهل کار، متعهد و متوسل به اهل بیت، اهل حوزه و هیئت و گریه بودند و الحمدالله به بهترین شکل پر کشیدند.

معاون اجرائی دولت سیزدهم تاکید داشت: حضور پرشور مردم که در پاسداشت شهدای خدمت در سراسر کشور اتفاق افتاد، یک رفراندوم تائید نظام بود، دشمن امید داشت میان مردم و نظام فاصله بیاندازد، اما حضور میلیونی مردم در مراسمات مختلف به دشمنان مجدد نشان داد؛ مردم تمام قد پای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ممکن است نارسائی‌ها و گله‌هایی در حوزه‌های مختلف، نسبت به مسائل اقتصادی وجود داشته باشد اما مردم خط اصیل انقلاب را پرقدرت‌تر از قبل تایید می‌کنند و پای کار این نظام ایستاده‌اند.

منصوری افزود: این حضور دشمن‌شکن تکلیف را بر مسئولین نیز سخت‌تر می‌کند؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی بحران‌های مختلفی را تجربه کرده اما تاب‌آوری و توان عبور از بحران در این نظام منحصر به فرد است با وجود اینکه ضربه سنگینی وارد شده، انشاءالله با اقتدار عبور می‌کنیم.

منصوری اظهار داشت: حضور مردم و این حمایت و ظرفیت قطعا در طی مسیر انقلاب و رسیدن به قله‌ها سرعت می‌دهد، ما متعهد به کار کشور هستیم که وقفه‌ای در آن به‌وجود نیاید و این وصیت آیت‌الله رئیسی است که برای خدمت ثانیه‌ای را از دست ندهید و نباید تاخیری داشته باشیم و ایشان فرهنگ کار جهادی در دولت را پی‌ریزی کردند.

وی افزود: رئیس جمهور شهید ترازی را در خدمت در جمهوری اسلامی به‌ وجود آوردند که تنها واژه‌ رئیسی عزیز می‌تواند در ذهن ما را به آن جایگاه برساند و در صفت خاصی نمی‌توان ایشان را خلاصه نمود.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از