حالت تاریک
یکشنبه, 18 شهریور 1403
مدیر شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه خبرداد:

افزایش حضور پزشکان متخصص در فیروزکوه

افزایش حضور پزشکان متخصص در فیروزکوه

مدیر شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه از اضافه شدن متخصصان داخلی، قلب و عروق و ارتوپدی در راستای تحقق مطالبات مردمی و عدالت در نظام سلامت به کادر درمان بیمارستان امام خمینی (ره) خبر داد.

حسن طهماسبی در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز» با اشاره به اهمیت تکمیل کادر پزشکان متخصص در شهرستان فیروزکوه، اظهار کرد: افزایش تعداد متخصصان بیمارستان امام خمینی (ره) یکی از مطالبات مهم مردم بوده که در دستور شبکه بهداشت و درمان قرار گرفته است.

وی بیان کرد: در راستای تحقق عدالت و تعالی در نظام سلامت و بهبود کیفیت خدمات‌دهی به مردم، افزایش و تقویت کادر درمانی اجتناب‌ناپذیر است و در همین راستا با توجه به مطالبات مردمی، پزشک متخصص داخلی به مجموعه متخصصان بیمارستان امام خمینی (ره) ملحق شده و تعداد روزهای ویزیت در این حوزه از ۱۳ روز به ۲۳ روز افزایش یافته است. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه افزود: همچنین پزشک متخصص قلب و عروق نیز از هفتم مردادماه به مجموعه بیمارستان امام خمینی (ره) اضافه خواهد شد، بر همین اساس تعداد روزهای ویزیت بیماران قلبی نیز در طول ماه، از ۸ روز به ۱۸ روز افزایش می‌یابد.

طهماسبی یادآور شد: با پیگیری‌های صورت گرفته توسط مجموعه شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان امام خمینی (ره)، پزشک متخصص ارتوپدی نیز از روز گذشته و ۳۱ تیرماه به مجموعه متخصصان این بیمارستان ملحق شده و هر هفته یکشنبه در کلینیک ویژه بیمارستان حضور خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در آینده بسیار نزدیک متخصصان چشم پزشکی و نورولوژی نیز به مجموعه بیمارستان ملحق می‌شوند که متعاقباً روزهای استقرار متخصصان مربوطه به مردم اعلام و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه در ادامه با اشاره به اهمیت رعایت اصول بهداشت محیط و عوامل محیطی موثر بر سلامت عزاداران سید الشهدا (ع) در این ایام اظهار داشت: با اجرای طرح تشدید نظارت‌های بهداشتی در دهه اول ماه محرم، بازرسان بهداشت محیط شهرستان فیروزکوه به صورت مستمر بر فعالیت‌های تمام مراکز و اماکنی که در زمینه تهیه و طبخ و توزیع نذورات نقش دارند، نظارت داشتند.

وی تأکید کرد: در این زمینه توجه به موضوعاتی مانند تامین آب شرب سالم، چگونگی پخت و توزیع غذا، محل طبخ نذورات و همچنین تأئید  سلامت مواد اولیه مصرفی در شرایط بهداشتی، رعایت فرایند بسته‌بندی و زنجیره سرمای غذا مورد توجه کارشناسان بهداشت محیط است.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از