حالت تاریک
شنبه, 16 تیر 1403
فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم (ع) شهرستان ری:

تهدید غرب‌گرایی با انتخاب اصلح رفع می‌شود

تهدید غرب‌گرایی با انتخاب اصلح رفع می‌شود

فرمانده سپاه شهرستان ری گفت: تهدید غرب‌گرایی و آمریکاطلبی در حال نمایان شدن است و با انتخاب نامزد انقلابی می‌توان آن‌ها را ناامید کرد.

روح‌الله قنبری در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، در پاسخ با این سؤال که چطور می‌توانیم با شناخت جریان غرب‌گرا فرد اصلح را انتخاب کنیم، اظهار کرد: جریان غرب‌گرا نشانه‌هایی از جمله بی‌بند و باری، اختلاط زن و مرد، از بین بردن ارزش‌ها، اقتصاد کثیف، سیاست مبتنی‌ بر عدم صداقت و لبریز از دروغ، عدم اعتقاد به توانمندی‌های داخل، عدم باور قلبی به ولایت فقیه و.... دارد.

وی بیان کرد: بر این اساس هر نامزدی که در رفتار، برنامه‌های ارائه شده و افراد حامی او این نشانه‌ها و تمایلات وجود داشته باشد، از شمول فرد اصلح خارج می‌شود.

فرمانده سپاه حضوت عبدالعظیم (ع) شهرستان ری با اشاره به شاخصه‌های فردی شهید جمهور و دولت وی، عنوان کرد: اعتقاد و باور و توکل به خداوند متعال، اعتقاد و اطاعت از ولی‌فقیه، داشتن روحیه ایمان و امید، چشم امید به داخل نه به بیرون از مرزها، مشاهده دست خدا در امور و کارها، گره نزدن مشکلات به تحریم و باور قلبی به توانمندی جوانان مملکت و این مرز و بوم از ویژگی‌های شهید رئیسی بود.

قنبری در توضیح خطرات احتمالی خروج از ریل انقلاب و بازگشت به جریان غربگرایی و روزهای وابستگی به مذاکره با غرب، تأکید داشت: این خروج از ریل انقلاب یعنی بازگشت به وابستگی به غرب که عدم اعتقاد به باورهای داخلی و افزایش امید رژیم صهیونیستی به شکست فلسطین را به‌ دنبال خواهد داشت.

وی افزود: همچنین موارد دیگری مانند بالا رفتن قیمت کالاها، افزایش سن ازدواج و افزایش تهاجم فرهنگی از دیگر مصادیق بارز خروج از ریل انقلاب خواهد بود.

فرمانده سپاه حضرت عبدالعظیم (ع) شهرستان ری با تأکید بر تفاوت این دوره از انتخابات نسبت به سنوات گذشته، بیان کرد: در این برهه از زمان جبهه حق و باطل مقابل هم صف‌آرائی کرده‌اند، شامه دشمن تیز شده و بوی امید از ایران به رژیم صهیونیستی می‌رسد که کام بدخواهان را تلخ نموده است.

قنبری خاطرنشان کرد: همچنین تهدید غرب‌گرایی، آمریکاطلبی، ما نمی‌توانیم‌ها و ... در حال نمایان شدن است و تنها با انتخاب نامزد انقلابی، ولائی، معتقد به دین و انقلاب و راه رئیس جمهور فقید است که می‌توان آن‌ها را ناامید کرد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از