حالت تاریک
شنبه, 15 اردیبهشت 1403
فرماندار فیروزکوه خبر داد:

اجرای برنامه‌های کنگره شهدای استان تهران در فیروزکوه

اجرای برنامه‌های کنگره شهدای استان تهران در فیروزکوه

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: برنامه‌های اجرایی برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران در فیروزکوه در ریل اجرا قرار دارد.

محمد حیدری‌منش در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری و تحلیلی «تهران نیوز»، اظهار کرد: برنامه‌های اجرایی کنگره سرداران و ۱۲ هزار شهید والامقام استان تهران پس از برگزاری جلسه هماهنگی در مرقد مطهر حضرت امام (ره) در اسفندماه سال گذشته در ریل اجرا قرار گرفت.

وی افزود: در شهرستان فیروزکوه نیز بر اساس برنامه‌های ستاد کنگره که از سوی استاندار تهران ابلاغ شد، پیرامون برگزاری یادواره شهدا در سطح روستاها و محلات و همچنین نصب تصاویر شهدای گرانقدر شهرستان و ساخت نمادهای مرتبط با موضوع ایثار و شهادت دستور کار شهرداری‌های فیروزکوه و ارجمند می‌باشد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به این که کار برای شهدا، از جنس و ماهیتی متفاوت است، افزود: تلاش برای شهدا و دستمزد و پاسخ آن فارغ از قالب و برنامه و ابلاغیه است، ما به لحاظ سازمانی وظیفه نشر و انتشار آثار دفاع مقدس را داریم، که این گنجینه ارزشمند برای بخش های مختلف، منتشر شود.

فرماندار شهرستان فیروزکوه تاکید کرد: در این شهرستان به واسطه منتسب بودن بیش از ۴۸۲ شهید به شهر و روستاهای فیروزکوه ما شاهد اظهار ارادت و دلبستگی مردم به شهدای عزیز هستیم که این امر در یادواره‌های شهدا بروز و ظهور دارد.

حیدری‌منش در همین رابطه ادامه داد: در قالب کنگره شهدای استان تهران نیز فیروزکوه همانند ایام دفاع مقدس که حضور پرشور رزمندگان را شاهد بود، در برنامه‌های کنگره شهدای استان تهران نیز یک اثر ماندگار و تکرارنشدنی از شهرستان فیروزکوه خلق خواهد شد‌.

وی خاطرنشان کرد: کنگره شهدا یکی از محافلی است که می‌تواند برای آیندگان و نسل جدید، بازسازی و یادبودی از خاطرات شهدای عزیز داشته باشد که الگویی برای نسل آینده ما باشند تا فرزندانی در گام دوم انقلاب اسلامی پرورش یابند که الگوی آن ها شهدا هستند.

گفتنی است، شهرستان فیروزکوه این افتخار را دارد با ۱۳۴ شهید در کنگره سرداران و 12 هزار شهید استان تهران شرکت نماید.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از