حالت تاریک
سه‌شنبه, 10 مهر 1403
آمریکائی‌ها قدرت حمله نظامی ندارند
مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

آمریکائی‌ها قدرت حمله نظامی ندارند

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر آمریکائی‌ها امکان حمله نظامی داشتند یک لحظه تامل نمی‌کردند و قدرت این حمله را ندارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، سردار احمد ذوالقدر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم یادواره شهدا فرهنگیان شهرری اظهار داشت: این نشست همزمان شد با شب سوم شهادت مردی بزرگ و افتخار شیعه که این نشست را از جهات دیگر نیز ویژه ساخت. استاد همه شهدا شما هستید، نمونه‌ای از معلمان و مدیران و مادران که شهدا را تربیت نموده و داغ فراق این عزیزان را تحمل کردند.

وی ادامه داد: کمتر در دنیا این‌چنین محفلی پیدا می‌شود که هم شهید راضی است، هم خدا و هم خانواده. گرچه شاید ما به‌نظر خسارت دیده‌ایم اما حقیقت چیز دیگری است و خداوند دستور به جهاد داده و مزد آن را نیز مشخص نموده است.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: برای بسیاری از اعمال، بهشت و چشمه‌های روان و درختان سرسبز نوید داده شده اما مزد شهید را خود خدا می‌دهد و این پاداش مخصوص شهید است‌.

ذوالقدر افزود: بزرگ‌ترین خطراتی که پس از دوران دفاع مقدس میهن اسلامی ایران را به خطر انداخت فتنه‌ها بود که ریشه انقلابی و اسلامی را تهدید می‌کرد و همچنان نیز دشمن به‌دنبال این موضوعات است و تکلیف ما تمام نشده است.

وی تاکید داشت: همه مکتب رفته و مدیون معلمان هستند پس شما معلمان طبق گفته امیرالمومنین بندگان زیادی دارید؛ اگر در مسیر بندگی قدم برداشته باشید.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: همه ما در زمان تولد بالقوه مومن هستیم اما بالفعل نبوده و این فعلیت‌ها انسانی می‌سازد که می‌تواند شهید، مجاهد و شاهد باشد.

ذوالقدر یادآور شد: در دوران دفاع مقدس همه افراد از نوجوان ۱۳ ساله که شناسنامه خود را دستکاری می‌کرد و در اصل جرم مرتکب می‌شد تا پیرمردی که در پشتیبانی کمک می‌کرد، نقش خود را ایفا می‌نمودند.

وی ادامه داد: امروز وقتی صحنه لبنان، غزه و یمن را نگاه می‌کنیم هیچ تفاوتی با دفاع مقدس ما ندارد، چون وعده خدا صادق و حق است، نیات ما را می‌داند و چه کشته شویم و چه بکشیم پیروز هستیم.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سید حسن نصرالله بیش از ۳۰ سال خدمت کرده و جامعه اسلام را در محدوده خود رهبری نمود و حتی با شهادت او طبق وعده خدا دشمنان پیروز نخواهند شد.

ذوالقدر افزود: این سید بزرگوار پر گشود و از میان ما رفت اما راه او باقی است؛ لبنانی که یک سرزمین کوچک و هزار ملیت است همچون گذشته مقابل استکبار ایستاده و پیروز است.

وی تصریح کرد: اگر آمریکائی‌ها امکان حمله نظامی داشتند یک لحظه تامل نمی‌کردند و قدرت این حمله را ندارند اما حمله نرم را همچنان دنبال می‌کنند پس وظیفه شما معلمان تبیین و آموزش است.

گفتنی است مراسم یادواره شهدا فرهنگیان شهرری عصر امروز با حضور خانواده معظم شهدا، معلمان و فرهنگیان و مسئولان شهرستان ری در سالن شیخ صدوق واقع در حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد.

انتهای خبر/*

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از