حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
رئیس بیمارستان فاطمةالزهرا (س) خبر داد:

خسارت نوسانات برق به بیمارستان رباط‌کریم

خسارت نوسانات برق به بیمارستان رباط‌کریم

رئیس بیمارستان فاطمةالزهرا (س) از خسارت ۵ میلیارد تومانی نوسانات برق به تجهیزات بیمارستان فاطمةالزهرا (س) خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، پیمان کمالی حکیم در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به آمار بالای مراجعین اظهار کرد: ماهانه بیش از ۱۵ هزار نفر به این بیمارستان مراجعه می‌کنند و حدود ۳۵۰ عمل جراحی در آن انجام می‌شود.

وی با تأکید بر تعهد خود به مردم رباط‌کریم، افزود: در راستای ارتقاء سطح خدمات درمانی، تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم تا پاسخگوی نیازهای درمانی شهروندان باشیم.

خسارت ۵ میلیارد تومانی نوسانات برق به تجهیزات بیمارستان 

رئیس بیمارستان به تشریح دیگر اقدامات این مرکز بهداشتی و درمانی گفت: اگر چه همه کشور درگیر موضوع نوسانات برق هستند ولی از تابستان سال گذشته تا تابستان امسال، نوسانات برق بالغ بر ۵ میلیارد تومان به بیمارستان خسارت وارد کرده است و قطعات مورد تعمیر تجهیزات پزشکی (سی‌تی‌اسکن، ام‌آرآی و ...) که به دلیل نوسانات برقی ازکارافتاده یا دچار مشکل شده است باید از خارج کشور وارد شود. این موضوع علاوه بر تحمیل اقتصادی بر بیمارستان، موجب عدم خدمات مناسب به شهروندان این کهن‌شهر شده است.

لزوم افزایش تخت‌های بیمارستان 

کمالی حکیم با اشاره به افزایش جمعیت شهرستان رباط‌کریم (نصیرشهر، پرند)، یادآور شد: بیمارستان ما ١۰۰ تخت مصوب است ولی به دلیل افزایش جمعیت تا ١۵۰ تخت فعال داریم و ۳۰ تخت ویژه هم داریم که به دلیل کمبود نیروی انسانی و ساختاری هنوز فعال نشده است.

وی تأکید کرد: اگر تعداد تخت‌های این بیمارستان به ٢۵۰ تخت برسد می‌توان خدمات بیشتری به مردم این منطقه از مردم جنوب غربی تهران کرد.

رئیس بیمارستان عمده مراجعات به ساختمان تولد این بیمارستان را اتباع برشمرد و تصریح کرد: جنوب غربی تهران شاهد حضور اتباع شده است و در این میان بالغ بر ۶۰ درصد مراجعین ما در بخش تولد و زایمان بیمارستان رباط‌کریم اتباع هستند.

منبع: فارس

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از