حالت تاریک
شنبه, 09 تیر 1403

راه‌اندازی باشگاه روانشناسان در ملارد

راه‌اندازی باشگاه روانشناسان در ملارد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از راه‌اندازی باشگاه روانشناسان در این شهرستان با هدف شناسائی و آموزش انواع آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، داوود فهیم راد رئیس اداره بهزیستی روز چهارشنبه اظهار کرد: این باشگاه در مرحله اول با حضور ۲۵ کارشناس و روانشناس از ادارات بهزیستی، شبکه بهداشت و درمان، شهرداری و آموزش و پرورش تشکیل شده که به عنوان اتاق فکر به سبب‌شناسی و علل بروز آسیب‌های اجتماعی پرداخته و در ادامه آموزش‌های لازم در کنار سایر اقدامات لازم اجتماعی و حمایتی را ارائه می نماید.

وی با تاکید بر لزوم همکاری سایر ادارات سطح شهرستان در راه‌اندازی و اثرگذاری این باشگاه گفت: بیان مسئولیت اجتماعی ادارات، شناخت آسیب‌های نوپدید و راهکارهای مواجه با این آسیب‌ها از جمله مواردی است که از طریق این باشگاه پیگیری و قابل کنترل می‌باشد.

رئیس اداره بهزیستی افزود: بسیاری از آسیب‌های اجتماعی موجود در شهرستان ملارد اعم از طلاق، خودکشی، اعتیاد و ... از جمله موارد مهمی است که با فعالیت این باشگاه، بیش از پیش قابل کنترل‌تر شده و می توان با رویکرد رو به رشد و توانمندسازی یافته‌های پژوهشی و علمی این موارد را کنترل و کاهش داد.

به گفته رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد در فازهای بعدی، سایر مسئولیت‌های اجتماعی با هدف ارتقاء کمی و کیفی زندگی اجتماعی عمومی شهروندان نیز توسط باشگاه روانشناسان اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

در شهرستان ملارد ۲۵ مرکز توانبخشی، چهار مرکز ترک اعتیاد و چهار مرکز مشاوره زیر نظر بهزیستی به فعالیت مشغولند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از