حالت تاریک
جمعه, 30 شهریور 1403
فرمانده سپاه حضرت ابوالفصل (ع) بهارستان خبر داد:

برگزاری ۳۰۰ برنامه ویژه دفاع مقدس در بهارستان

برگزاری ۳۰۰ برنامه ویژه دفاع مقدس در بهارستان

فرمانده سپاه حضرت ابوالفصل (ع) بهارستان، گفت: ۳۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس و وحدت در نقاط مختلف شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «تهران نیوز»، صمد سلطانی در نشست خبری با خبرنگاران با اشاره به تدوین 300 برنامه در هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: در تمامی محلات و پایگاه‌های بسیج برنامه‌های متنوع و شاخصی در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

وی به برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی اشاره کرد و افزود: هدف اصلی برنامه سپاه در هفته دفاع مقدس، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران است.

فرمانده سپاه بهارستان با اشاره به همایش سربازان ولایت اشاره و تصریح کرد: نمایش ستارگان هدایت به مدت سه روز با همکاری شهرداری نسیم‌شهر با محوریت دفاع مقدس برای مردم به اکران در خواهد آمد.

سلطانی به برگزاری همایش بانوان با محوریت نقش زنان در طول جنگ هشت سال دفاع مقدس گفت: 45 آزاده در بهارستان داریم که از این عزیزان برای خاطره‌گویی در مدارس دعوت به عمل آمده است.

وی به برنامه‌ریزی اردوی راهیابی پیشرفت با محوریت تبیین جهاد و تولید به همراه خبرنگاران اشاره کرد و گفت: شب شعر دفاع مقدس در سه شهر بهارستان به صورت پرمحتوا و پرشور برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان بهارستان در پایان به عملیات موشکی یمن اشاره و خاطرنشان کرد: عملیات تروریستی رژیم منحوس صهیونیستی در لبنان و شهادت و آسیب مردم محکوم است که قطعاً جبهه مقاومت با صلابت و قدرت از آرمان‌های فلسطین تا آزادی قدس شریف ادامه خواهد داد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از